The LEGO® Movie

Husk å ta med 3D briller eller kjøp de på kinoen da dette er en 3D film.
:slight_smile:

Jeg tar med de to nyeste BrickJournal-numrene i morgen til abonnenter. Hvis noen av dere andre som kommer har lyst til å kjøpe nyeste nummer for å teste det ut, si fra til meg så tar jeg med i morgen.

Litt praktisk ang morgendagen. Oppmøtetid osv er skrevet tidligere i denne tråd. Jeg må dessverre melde avbud i morgen. CowboyGibson vil være der kl. 12 og ta i mot folket. Matija har billettene og kommer med dem, før forestillingen begynner.

Det er fortsatt over 10 ledige billetter og hvis noen ønsker å ta med seg egne barn, så er det mulighet for det :slight_smile:

Trist at du ikke får anledning til å komme i morgen Morty. Vi sees snart.

Toget mitt er på Nationaltheateret 11:51, så innen T-bane til Majorstua og tusling derfra til Colosseum er unnagjort, har nok klokka bikka 12 før jeg er på plass, men satser på at det går greit… :slight_smile:

Som Klossmajoren nevnte så samler jeg troppene fra kl 12 i morgen.

Jeg tar også med en del ekstra 3D-briller slik at folk som glemmer eller ikke har spesielt lyst til å kjøpe flere kan låne

Reier

Veldig bra film gir den terningkast 5 nå gjenstår det å se den på engelsk org. tale en annen helg.
:smiley:

Hiver meg på her og er enig at det var en morsom og bra film. Er ikke så god på terningkast
Mrfuture den blå space figuren gir 6 :smiley: og lengter etter å bli med Benny i romskipet

Takk for kinoturen folkens, det var fint å treffe både gamle og nye medlemmer.

Takk for hyggelig kinotur og middag! Var hyggelig å hilse på dere og må si at filmen stod til forventningene, knakende god og minst like bra (bedre?) for voksne som barn, sku’ jeg mene.

Det ble nevnt noe i dag om 20% rabatt på BR Leker hvis man hadde med kinobilletten. Fant tilbudet og la det i “Gode tilbud”-tråden:slight_smile:

Fantastisk film og hyggelig folk =)

I England fikk de med seg litt reklame også.
Spesielt denne er bare heilt rå =)

[youtube=wide]KQ2xNS0Sg48[/youtube]

I tillegg til British Heart Foundation-reklamen med Vinnie Jones som Eiker posta ovenfor, var det 3 andre reklamer som var “LEGOfisert”, i tillegg til en kort trailer for selve filmen til slutt.

Her er alle 4 reklamene samt nevnte trailer sammenhengende:
[youtube=wide]HSbYBzUEQlc[/youtube]

Du kan også lese en kort artikkel hos Creative Review om denne reklamepausen her.

Håper dere hadde en flott kinohelg i Oslo forrige helg. Denne helgen er det premiere i Fredrikstad, og etter suksessen under kinodagen så har jeg planlagt en liten legoutstilling sammen med kinoen her nede i Fredrikstad førstkommende lørdag. Stiller ut noen modulhus, og masse tog som kommer til å gå rundt slik at de besøkende på premieren kan se på. Er det noen i nærheten så er det bare å stikke innom. Blir en endags-utstilling. Reiser på ferie på søndag.

Filmpolitiets anmeldelse av filmen:
http://p3.no/filmpolitiet/2014/02/legofilmen/

Artig at anmelderen ble inspirert til å bygge sitt eget LEGO-romskip (romskip ROMSKIP) da han kom hjem (bilde nederst i anmeldelsen) :slight_smile:

Se tabbeklippene fra LEGO filmen!!
filmweb.no/filmnytt/article1152512.ece
:wink:

Hahaha; fantastisk! Digger at man lager egne tabbeklipp i animerte filmer. :smiley:

Min kjære og jeg skal se den på søndag :smiley: bestillt egen sofa i kinosalen :blush:

Fikk tak i pressesettet som ble gitt ut til medie i USA.

ÅÅÅÅ morro :laughing:

Warner Bros planleger ny The LEGO Movie 2. The LEGO Movie fortsetter med Emmet kommer tilbake på byggeplassen. The LEGO Movie allerede på vei. Dete melder Byggepladen i Danmark.