The LEGO® Movie

Utrolig mange skikkelig sprøe kreasjoner, noen har hatt det skikkelig morsomt på designer-rommet :slight_smile:

Vi inviterer til festpremiere på Colosseum kino sal 1 9. februar kl. 13.00!

oslokino.no/incoming/article1140486.ece

:smiley:

Er dette noe vi skal prøve å gjøre til en Laug-event.
Siden det er på en søndag burde vi kunne se filmen og f.eks spise sammen etter på egon / Fridays.
Hvordan er stemningen for dette ???

Meg liker.

Høres veldig hyggelig ut

Byner å bli fullt gitt =p

Liker forslaget! :smiley:

Bestilles det billetter i fellesskap?

Blir gjerne med på denne.

Hvis styret kontakter LEGO Norge og hører, mulig de har noe kontakt med Oslo Kino.
Siden det er LEGO filmen vi snakker om…
Så kanskje vi får bestilt som gruppe.

Som privatperson kan man bestille på nettsiden til maks 12 personer. Om aller er voksne gir det en totalpris på 1680,-

interessert.

jeg kan bestille felles biletter i kveld om dere ønsker det :slight_smile:

Fint om folk kommer med ønsker hvor man ønsker å spise også, men det er frivillig om man vil spise etterpå (maten og drikke dekkes av den enkelte)

Det er kommet forslag på Billabongrett ved kinoen.

Pris på billett kommer senere idag.

Liste for påmeldte (skriv også på om dere blir med på middag etterpå eller ikke).

herman
Murky
Eiker86
Freddie
LEGO_duden
Kristska
CowboyGibson
Matija

Har skaffet Brikkelauget gratisbilletter til denne forestillingen. Bekreftet 20 billetter fra SF (mulig det blir 30).

Betingelser for å få gratisbillett:
-Førstemann til mølla prinsipp…tas i denne tråd.
-Betalende medlem av Brikkelauget
-Møte i Brikkelauget t-skjorte (ja, det er vinter :wink: , under jakka eller noe :slight_smile: )

Klossmajoren

Jatakk!

Billabong ser fint ut.

Jeg blir med på middag etterpå.

Jeg er lettere forvirret, men for å være på den sikre siden: Ja, jeg har lyst til å være med, og jeg blir gjerne med ut og spise etterpå.
(Med forbehold om at stedet serverer mat som jeg tåler …)

Blir med jeg også for å se denne filmen 09 februar trenger ikke å spise før filmen,spiser før jeg reiser hjemme i fra der jeg bor.
:smiley:

Jeg vil være med. :smiley: (selv om jeg helst vil se den på engelsk, men det er jo nesten obligatorisk å bli med på Brikkelauget-tur på denne filmen :wink: )

Jeg blir også gjerne med!
Er det noen andre som føler de bør ha med barn(a)? For det er vel en barnefilm dette her!? :wink:

Så, om det er åpent for barn og evt. bedre halvdeler, blir vi 5… :blush:

Jeg er med. Også mat :smiley: :smiley: :smiley: