The incident at Beta-9

Første del av påskekrimmen :mrgreen:
En liten historie jeg har gått og ruget på…

http://www.mocpages.com/moc.php/386503

Er spendt på fortsettelsen. Gøy at man lager historier med grunnlag i Lego.

Har ingen historier selv men navnet på det store skipet kommer fra en Sci fi historie jeg skrev som stil på skolen.
Skrev senere en del nye kapitler men ble aldri noen bok ut av det. Nå blir navnet grunnlag for alle nye rom Moc.
Kanskje man kunne gjøre historien till lego :wink:

Flotte modeller og flott historie. Gleder meg til fortsettelsen :slight_smile:

Vi bare må ha de romskipene dine på neste “Build the change” her i Tromsø til høsten!

Fonix Regner med at det er kjellisbjellis du mente her og ikke meg?

Beklager missforståelsen, ja det var Kjellisbjellis jeg siktet til. Og klarte å sitere feil person…

Men vi venter fortsatt på din historie Mrfuture :slight_smile:

Blir nok en del å bygge hvis jeg skal starte fra begynnelsen.
En historie med mye kromspring med tidsreiser og romskip. Var i sin tid inpirert av både Brødrene Dal og spektral seinene og Tilbake til fremtiden. og verdensrommet selvføgelig.
I samme periode var det da Mrfuture dukket opp første gang også. Men det var ikke før mye senere den ble nick på div forumer osv.

Kanskje jeg skulle begynne noe der etter PKH?

Takk for det:) Tar gjerne med noen romskip til “Build the Change” til høsten. Skal finpusse litt på de jeg har og så dukker det nok opp noen flere iløpet av sommeren. Planen er en diorama etterhvert. Ting tar tid og man har ikke så mye tid man skulle ønske til legoen… Holder på med del 2 av The Incident…kommer vel iløpet av uka tenker jeg :mrgreen: