The Hornburg i Helm's Deep

Jeg har bygget denne modellen av helm’s deep til Outland i Oslo. Den skal være der i noen måneder, så hvis du er i nærheten kan du se den :slight_smile: Jeg kommer til å ha veldig lite tid til å bygge de kommende månedene og dårlig tilgang til klossene mine, så denne er sannsynligvis min siste MOC i år.

Meget bra.
Gleder meg til å se den.

Denne var jo flott!! Må ta meg en tur innom Outland i helgen. :sunglasses:

Wow, denne må jeg komme meg til Outland for å få tatt i nærmere ettersyn! :smiley:

Veldig flott moc!! Høy klasse over den… :smiley:

Var innom Outland i dag for å hente moc og mod som har vært utstilt der og fikk mulighet for å ta den i nærmere øyesyn.

Veldig bra og stor var den.

Du orket ikke å sette ut orkene? :slight_smile:

Manglet litt figurer. Men man kan jo nesten se for seg hvor mye orker og soldater det er rundt på muren og foran muren.

Fantastisk kreasjon uansett.

Tillykke med visningen på TBB…

Fant bilde med figurer :

Utrolig flott modell, må nok en tur innom Outland nå ja! Hvor lenge blir den stående?

Seint ute her, men må skryte av en strålende modell. Diger og detaljert - spørs om ikke jeg også må en tur innom Oslo og Outland. Som andre har spurt: Hvor lenge blir den stående?

Og gratulerer med plass på Brothers Brick. Du merket vel sannsynligvis det på Flickr-trafikken :slight_smile:

Takk alle sammen!
Den skal stå der et par måneder, det er ikke bestemt ennå når jeg skal hente den.
Det er flere bilder med figurer og uten på flickr og brickshelf, Klikk på bildet eller signaturen for å gå ditt.

Var innom og kikka. Flott modell. Synd den står så langt bak i vinduet. :slight_smile:

Står vel på plassen som GE+ hadde ?
Frihetsgudinnen står vel fortsatt på venstre side regner jeg med.

Var en tur på Outland i dag og så denne i vinduet. Rett og slett fantastisk!

Var også en tur innom Outland og så denne. Utrolig flott.

Skal dit i morgen, får vel se litt ekstra godt i vinduet.

Gikk forbi Outland for en uke siden og så denne, var ikke klar over hva Outland var (flytter til Oslo nå 1.nov) - dritbra modell, absolutt mye kred for den!

Jeg var nede i byen i dag og tok da min første tur innom Outland for å se om denne modellen fortsatt stod i vinduet. Bra bygget. Fikk inntrykk av bildene at den ikke var så stor men der tok jeg feil :wink: