Terrasseblokk

Altså, disse er veldig flotte i sin helhet, men det er en liten detalj her som skiller seg ut for meg - har du virkelig bygd veggene av plates?? Arrghh! Jeg kan tenke meg at det sluker klosser…

Klosser og tid :slight_smile:

Oj, hvor mange 1x2 plates er det PR vegg da?? :smiley:

Hei Matija.
Ikke bare ser jeg plates på de store ytterveggene som det nevnes, men du har brukt tiles på verandaveggene…
Jo mer jeg ser på denne terasseblokken jo mer imponert blir jeg…stilfullt det hele…
Og hvilken fin støvsuger…den var var ny for meg. :slight_smile:

Takker og bukker :slight_smile: Da er det bare å ta en tur innom Trondheim denne helga for å se den live! Inkl. mye mye annet fint, detta blir en bra utstilling!

Ang. plates, vel, det blir ganske lett å regne ut om man virkelig vil vite :wink:

…og da er byggeherren på plass igjen og lager nye leiligheter! I løpet av de neste 2 ukene må jeg gjøre ferdig 48 leiligheter til (dvs. 3 nye blokker), som da skal stilles ut på LW i København.

Sånn ser det ut på byggeplassen akkurat nå:

Liker den nesten usynlige overgangen til snacks-skålene:p

Haha! Jeg la faktisk ikke merke til de snacks-skålene der i det hele tatt. Jeg tenkte det var en skål med basketballer. Og tenkte også at “hva skal han med SÅ mange basketballer i dette bygget?” :slight_smile:
Ser jo nå at det står en boks rosiner der også, samt peanøtter helt nederst.

Men egentlig er jo alle de lekre fargene skikkelig plast-snacks da :wink:

Nei, nå må jeg faktisk stikke på butikken en tur å kjøpe meg noe lørdags godterier… Ble jo reint påvirket av dette pratet om snacks når det først var kommet i gang…

Haha, morsomme dere. Søren, jeg som hele tiden tror jeg har mye klosser… Hadde vært gøy med litt bygge/teknikkbeskrivelse at disse blokkene. Jeg trenger sårt flere mindre boligenheter. Lykke til Matija!

Den var bra laget. Mener å ha sett den “live” i vinduet på Outland i Oslo ved jule tider/nyåret.

Jeg satt og lurte på om han noen gang forsynte seg fra feil skål :laughing:

Det har heldigvis ennå ikke skjedd :slight_smile:

Ellers så har modellen vært utstilt på Ringo Glasmagasinet i en stund nå, men jeg måtte hente den for å kunne lage kopier.