Technic Modeller PKH 2018

Hei alle sammen.
Tenkte det kunne være greit å få laget en tråd ang Technic modeller.
Hvem har tenkt å ta med seg modeller til PKH 2018?
Det kan jo være greit å samkjøre litt mtp utstillinga, slik at ikke alle sammen drar med seg de samme modellene.
Enkelte av de offisielle settene finnes jo i flere alternative modeller, og det hadde vel vært morsomt å vise frem?

Både MOC og offisielle modeller er velkomne.

  • Ole Christian aka Rosterus

Hvis gamle sett er av interesse holder jeg på å komplettere noen gamle sett. Så med forbehold om at jeg finner alle brikkene igjen kan jeg ta med 850, 856, 8855, 8856 og muligens noen flere.

Hei,
Det høres bra ut. Personlig har jeg dessverre ikke noe særlig av de eldste settene.
Gi lyd fra deg med komplett liste du kan ta med så kan vi få sydd sammen et fint og variert bord :slight_smile:.

  • Ole Christian

Jeg kommer til å ha med en passe stor bil, ca 50cm/2500 brikker.

Kjempefint. MOC? Hvordan type?

  • Ole Christian

Det er en MOC ja. En fjernstyrt terrengbil.

Jeg er utplassert med jobben i perioden rundt PKH, så jeg får desverre ikke bygget noe ferdig til da. Men jeg har en CLAAS Xerion stående ferdig (minus batteri og motor), som jeg kan ta med, hvis noen trenger noe å henge en add-on på. Delene til påhenget har jeg brukt i en uferdig MOC, så får desverre ikke tatt med det. Eventuelt om vi vil ha den med i seg selv uten påheng kan jeg fikse det og :slight_smile:

8855 og 8856 rekker jeg ikke å få tak i alle brikkene til så de kan jeg ikke ta med. Men de andre to tror jeg skal være komplett nå.

Foreløpig så har jeg 42056, 42030 og 42000 og 8043 oppbygd.
Kan bygge opp flere. Gi meg en lyd om det.

  • Ole Christian

Hei.
Kjempefint hvis du kan stille med CLAAS. Begge mine ligger i deler.

  • Ole Christian

Kommer også til å ta med 9395 og 42063.

Jeg kan ta med noen av de store Technic-settene. Mulig vi må kjøre flere ganger da, men det får vi til :smiley:
Da blir det maks fem sett:
Unimog 8110
Super car 8880
En stor kranbil fra 90-tallet
Både A- og B-modellen av Bucket Wheel excavator

Høres kjempebra ut Aasmund.

  • Ole Christian