Stor legomann

Da var det sommerferie og siden været er som det er så har jeg fått tid til å bygge litt igjen. Denne gangen har jeg bygd en legomann som er ganske nøyaktig 60 cm høy. Stortsett alt av blå, røde og beige klosser jeg hadde igjen gikk med på denne.
Brukte litt av samme fremgangsmåte som med anden som jeg postet i april.

Veldig bra laget!
Om jeg skulle gi noe kritikk så må det være at beltespenna ikke skulle ha gått “inn” på midten…
Men som vanlig en eksepsjonelt bra modell.

Nice work.
Det er jo inspirerende å se at man kan få til flotte modeller av bare rektangulære klosser også. Har selv en haug av disse, og de blir svært sjelden brukt til noe “fornuftig”.
Hvor lang tid tok prosessen fra start til slutt?

Takk for tilbakemelding, ja beltespennen skulle jeg ha gjort noe med. Ble egentlig barte en haste sak fordi jeg hadde noe gult liggende her, men etterpå kunne jeg liksom ikke knekke han i to for å fikse på det, hehe. Er den første “store” modellen jeg lager så man lærer jo at planlegging er viktig :slight_smile:

Brukte ca 4 halve dager. En dag på planglegging av modellen i 3D på PCen. en dag på jakken, en dag på beina og en dag på sko og hode. Jeg hadde masse firkantede klosser igjen etter å ha lagd en haug med biler så moro å kunne bruke de til noe også.

Utrolig … :open_mouth: