Star Wars Minifigs ønskes kjøpt

Junior har lagt sin elsk på Star Wars figurene og ønsker seg bare det til jul, sier han…

Ser for meg at denne boken:
http://cdon.no/b%C3%B8ker/lego_star_wars_character_encyclopedia-14259210

Sammen med noen minifigs kan bli en super julegave. Men jeg er ikke en erfaren Legoshopper, selv om familien nok ikke er enige! Bricklink er noe voldsomt for meg, finn er så til de grader overpriset og amazon er tungvint, uforutsigbart og 9 av 10 butikker sender ikke til Norge. Blir gal…

Jeg har aldri samlet på Star Wars selv og så har jeg egentlig ment at gutten burde ha sett filmene før han begynte å samle selv, men slik ble det ikke. Nå har han 7913, 7914, 8084 og 8016 så han mangler nesten alt. Det jeg ser om dagen er at det er kult å bygge for byggingen sin del, men minifigsene leker han med.

Til saken: Er det noen som vil selge meg noen Star Wars minifigs?

Sendte deg en PM:)

Play.com har boka og sender den fraktfritt til Norge, og ikke er det tungvint heller!

har kansje noen på lager, er det noen spesielle du ønsker deg,? ?

Boka finner jeg “overalt”, det er figurene jeg sliter med. Jobber med en svenske om å kjøpe samlingen hans, men vet ikke om han er så ivrig på å sende over grensen.

Og hvilke figurer… Tja… Det han vil ha er jo selvfølgelig de som er med DS-spillet. Luke med arr over øyet, Dart Wader med kappe og dobbelt sverd, C3PO, R2D2, Chewbaka, Leia i bikini, en ewok… Darth Maul er selvfølgelig kul, men så er jo også prisen… Jabba the Hutt, Jar Jar Binks… Han Solo, Anakin med skiftenøkkel. Yoda holdt jeg på å glemme. Og så peker han ut flere av damene, de kule med fancy hodefasong. Du ser mønsteret, sant? Heltene og superskurkene samt de som ser kule ut. Tenk som en sjuåring! :wink:

Og det har jeg ikke nevnt, men i år måtte jeg kjøpe Citykalenderen til toåringen (les: meg selv) for begge de to eldste skulle ha Star Wars. Så de får jo de som er med der også.

http://www.cdon.com har stort utvalg av legobøker innen alle kategorier:

http://cdon.no/search?category=1769&q=lego+star+wars&x=0&y=0#category_group_id=4&avg_rating_5-from=&avg_rating_5-to=&sort-order=16&display=2&q=lego+star+wars&mode=&page=1

Ligger en del Star Wars figurer på qxl.no nå.

Som du ser er linken min derifra også. :wink: Og til og med den lokale bokhandelen har denne boka.

hehe, hvilket ds spill :wink: ‘lego star wars complete saga’’??

jeg vil gjærne anbefale brickset.com/detail/?Set=7929-1 ‘‘7972’’
der får du 6 droider 2 pilot droider jar jar binks + en til av samme rase, sikkert kjempe gøy for en sju åring :slight_smile:

så fins jo også denne da brickset.com/detail/?Set=8092-1
som inneholder ganske mange figurer,
jeg vet du nevnte at du ikke liker amazon men hvis du bestiller via denne nettsiden så blir handelen litt lettere, og hvis du bestiller mellom 150,- og 200,- slipper du toll og frakt: biit.no/LEGO-Star-Wars-8092-Luke … B002KCNV70
bestiller du over 150,- er det gratis frakt, denne koster litt under da’ men da kan du bare kjøpe med noe lite ekstra :slight_smile:

Jepp, Complete saga, ja. Og 7929 står oppført med sirlige førsteklassebokstaver på listen til julenissen. Uff… Dette themet har jeg aldri engasjert meg i! Guttene er så stolte over å ha den moren som vet mest om LEGO, men her må jeg melde pass. Selv om vi har den største byen av alle (joda, de tror faktisk det…) så har jeg litt å gå på her. Spørs om jeg må lese det leksikonet selv.

Ågudbevaremegvel… Det er sef ikke Luke som har arr over øyet! Beklager… Men så deep shit står jeg altså i her! gremmes

Veldig glad i deg nå! Kjør gjerne på med lignende linker!

Edit: Nei… Ikke gikk dette heller… Prøvde den biit-siden din, men ikke søren. Hva er det som er galt med meg da? Eller, adressen min, rettere sagt. Er det så enkelt som at vi ikke egentlig har gateadresse her? Prøvde å legge på en 0 på stedsnavnet, men det ble ikke godkjent da heller. sur igjen

Vil bare minne alle på at det ikke er moms og toll på bøker (Bare endra setninga fra i natt. Var en smule trøtt) :smiley:

jeg er ikke helt sikker men jeg tror ikke det finnes en figur av luke med arr over øyet,
dette er vel det nermeste du kommer: brickset.com/minifigs/?m=sw342

Tenker nok på Anakin.

No helt anna men samma sak.

Star Wars collection

Gratis frakt og kostnaden for alle fire bøkene blir i underkant av 400 kroner. (Valutafeil. Telte Dollar isteden for Pund)
oversikt over sett og minifigs (md minifig)
Brickmaster bok (med klosser og minifig)
2 klistremerkebøker

det tenkte jeg ikke på :slight_smile: