Star Wars Executor

Hei Sann

jaja da er det på tide å lage et project da. er fan av starwars. så da tenkte jeg å lage executor. For det som
ikke er så inn i starwars så er executor den største skipet Darth vader (Borsett fra Death star, må ha meg den ja :stuck_out_tongue: )
så kommer med litt bilder og slik, ser kanksje ikke ut som no nå, men det kommer seg. så kos dere med bilder.

Det største skipet Darth Vader … ?

Her må nerden i meg være med tror jeg.

Executor er navnet på det største skipet til Darth Vader / Imperiet, og fungerte som hans personlige flaggskip frem til det ble ødelagt i Episode 6 - hvor han også dør. Executor er en dreadnaught i Executor klassen, som fikk navn etter det første skipet som ble bygget av denne typen - nettopp til Darth Vader. Denne typen blir ofte kalt super stardestroyer, som teknisk sett referer til en hel serie med romskip i denne størrelsen, og ikke bare denne klassen.

Skipet er 19km langt og har et mannskap på over 12.000. Det ble bygget over et dusin slike skip før Imperiets første fall ved slaget over Endor.

…og du bygger det i minifig skala? :slight_smile:

jeg håper han gjør det!

Inspirasjon?

mocpages.com/moc.php/36309

mocpages.com/moc.php/1549

19 kilometer i minifig-skala?! Huff, det er langt …

Men uansett, trollmannen, takk for info! Er interrisert i Star Wars òg.

Ja blir blir kanksje som bilde ja. blir stort hehe men morro, den blir ca152cm lang og blir morro når den blir ferdig. da må jeg få den til en utstilling. har 3bilder jeg lagde i går. men mangler endel deler, da masse av delene er vanskeldig å skaffe.



Det der blir svært! :slight_smile: Har du laget den i et program først?

Nei har ikke det, jeg har tegningen, har det meste tegningene til starwars :slight_smile:

Ojah, trodde det var en MOC serru… Har ikke greie på Star Wars serien i det hele tatt…

Nei ikke no MOC :slight_smile: hehe nei ikke lett det der gitt hehe men morra da… har du ikke set så er det vert å se, det samme med seriene også tøft :slight_smile:

Nei ikke no MOC :slight_smile: hehe nei ikke lett det der gitt hehe men morra da… har du ikke set så er det vert å se, det samme med seriene også tøft :slight_smile:

Er jo ikke ett orginalt LEGO sett iallefall. Selv om det ikke er MOC så er det kanskje HOC? (His Own Creation) :slight_smile:

Lasse Deleuran ← det er vel han du har fått tegningene av?

jo det stemmer det fra Lasse Deleuran :slight_smile: nei er ikke no org fra lego… litt rart egently :wink: kanksje noe som hadde vert forlangt hehe

Ja da er det vel pr. def en MOC…

ja det ser ut som det ja :wink:

Mer bilder :slight_smile:





Denne deler er over 250deler hehe