SoMe påskekonkurranse!

Ja, det er veldig tidlig, men vi trenger bilder FØR påsken til sosiale medier. Så:

Tema: Påske - alt du forbinder med påske er innafor, om det er påskekanin, påskektlling, påskeliljer, påskeegg, påskekrim, hyttetur eller annet. Men det må følge LEGOs regler, så ikke noe upassende, politisk eller religiøst ( den siste bryr vi oss ikke noe særlig om). Og ikke trykk fra tredjepart på minifigures.

Størrelse: minst 8x8 i grunnflate, minimum 50 klosser. Ingen maksstørrelse.

Frist: 19. Mars klokken 20:00

Alle som deltar aksepterer at bidraget kan bli benyttet på Brikkelaugets sosiale medier

Vennligst skriv hva du vil jeg skal skrive, om dere vil ha link til Instagram konto eller nick. Jeg kan ikke skrive link til Flickr på grunn av Instagrams begrensninger.

Premie:
Heder og Ære i form av dette årets kloss

Og polybags og påskelego som blir lagt ut når jeg kommer hjem.

Dersom minst 6 blir med, blir det en trekningspremie på polybags og noe festlig i tillegg som blir lagt ut nilde av når jeg kommer hjem.

Håper mange blir med!

6 Likes

Her kommer et lite bidrag fra meg siden jeg ikke tror jeg rekker mer før neste helg. Siden påske er en religiøs høytid ble det et litt religiøst bilde. Er og første smakebit på MOC som kommer til PKH :grinning:

.

3 Likes

Dattra mi på 8 har og byggd et bygg til konkurransen så her kommer det. (Litt usikker på om det er åpen konkurranse for andre enn forummedlemer, så bare slett om det er et krav)

2 Likes

Påskeegg-jakt i hagen hos familien Astronaut

2 Likes

På vei til hytta med bestemor og bestefar, det er kjekt med scooterhjelp for bagasjen!

Praktisk: kan skriva av Anders B, ingen insta/somelink, for det har jæ’kke!

2 Likes

Jaja, da rakk jeg ikke å sende inn bilder. Trodde fristen var ved midnatt som vanlig :slight_smile:

Grunnet min eksteme forsinkethet, har jeg denne gangen fått en jury av ikke-medlemmer til å velge hvilket bidrag de likte best. Dette er ikke slik det skal væe, men fordi påsken er NÅ, ble det slik denne gangen.

Vinneren ble…

Einarki!!!

5 Likes

Takk :partying_face:
«Behind the scenes» ev bildet:

4 Likes