SoMe konkurranse: PARTY!

Hurra!
Med nytt forum tenker jeg det er på tide å kjøre en liten konkurranse spesielt for Sosiale Medier. Disse små konkurransene kommer jevnlig gjennom året og målet er å kunne få bidrag som egner seg spesielt godt til å poste på Brikkelaugets sosiale medier.

Tema: Party! (Hva du legger i det, er helt opp til deg)
Ny Frist: 30. april 2022
Størrelse: Basestørrelse på opp til 16 x 16 studs, høyde opp til 30 bricks. Bidraget behøver ikke være på en plate, men må være innen størrelsen.
Antall bidrag: Alle kan delta med opp til 3 bidrag hver

Alle som er med i konkurransen godtar at bidraget kan bli delt på sosiale medier.

Premie? Vel, dette er ikke hovedkonkurransen, så den største premien er nok
Heder og Ære
Som bevises med denne klossen

Men i tillegg sender vi vinneren en liten pakke med:

Serie 5 er trukket randomly av en nyåpnet boks. Og siden dette er første konkurranse på nytt forum, får førstepremien 2 stk random serie 5!

Blir det minst 10 bidragsytere (altså forskjellige medlemmer som deltar), tar vi en trekningspremie også.

Håper så mange som mulig hiver seg på denne konkurransen!

8 Likes

Her er det bare å finne klossene

1 Like

The Party Machine

Jeg forøkte å være “SoMe”-vennlig og lagde video i stående format, men jeg slet med å finne en måte å dele videoen på i forumet, så jeg endte med å legge den inn i youtube, og da ble den endret til liggende format :stuck_out_tongue:

På instagram reels er den som stående, men lar seg ikke legge med i innlegg i forumet.

Stilig bidrag!

Håper flere blir med

Fristen er forlenget til 30 april så dere rekker å lage noe også før, under eller etter PKH også.

Legg også merke til oppdatert premie :slightly_smiling_face:

May The Fourth-feiringen er allerede i gang! :partying_face:



1 Like

Så kult!!!

Kostymeparty!



Er desverre ikke så flink til å ta fine bilder :sweat_smile:

1 Like

Gratulerer til Joakim B, vinner av avstemmingen!

2 Likes