Tema: Jul eller Vinter
Størrelse: 8x8 studs i base som minimum, minst 20 klosser brukt, ingen maksimal størrekse! Bruk fantasien og gå bananas!
Fysisk eller digitalt bidrag: vi foretrekker fysiske bidrag, men dersom du bygger digitalt, må du oppgi dette ved levering
Frist: 20. Desember kl. 10:00
Premie: Heder og Ære
Og den klassiske polybaghaugen:
Og som ekstra premie:
Reinsdyr!
Får vi inn minst 7 bidrag fra forskjellige medlemmer, blir det også trekningspremie!
Trekningenspremien er polybags og reinsdyr!
8 Likes
Her kommer årets julekrybbe! Har sjølvsagt fjerna alle våpen for å bevare julefreden
5 Likes
torerik
desember 10, 2022, 2:25pm
Kan man delta med mer enn ett bidrag?
Ja!
Alle kan bli med med opp til 4 bidrag, og jeg håper mange vil bli med!
2 Likes
Her kommer mitt første bidrag. Fikk utfordring fra dattra mi om å bygge julenissens slede og ho mente “fiskestenger” ( 88704 Equipment Whip) måtte være en god del til meier så da ble det det.
Santas sleigh by Sigmund Haugland , on Flickr
7 Likes
Her kommer mitt andre bidrag. Lego julekrybbe har blitt en tradisjon og dette er 6. versjon.
Nativity scene 22 by Sigmund Haugland , on Flickr
5 Likes
einarki
desember 19, 2022, 6:21pm
AT-RD - All Terrain ReinDeer
(Legger ut etter oppfordring, ikke et seriøst bidrag, faller utenfor de fleste konkurranseregler )
3 Likes
Etter fare for ikke å rekke å ta bilder, setter jeg fristen til 20. Desember kl 10:00.
2 Likes
einarki
desember 19, 2022, 8:59pm
Santa Vader kretser rundt Hoth.
(«Seriøst» bidrag nå. Med «lekefunkjson», se video under.)
YouTube - Santa Vader orbiting Hoth
3 Likes
Nå er det ikke blåtime i Blåfjell, men Star Wars-time på Hoth!
4 Likes
Hvem er denne karen uten sekk men lue på? Han ligner litt på nissen i grunn. Det er ikke Jon Blund, kanskje det er nissen…
(beklager dårlig omskriving av Hvem er denne karen med sekk og lue på fra Jul i skomakergata)
Beklager tidenes dårligste igloo
For flere bilder, se her
4 Likes
sorli
desember 20, 2022, 8:37am
Drivin’ home for christmas~
Flickr lenke for full oppløsning
Håper alle dere som må kjøre heim til jul har en trygg reise.
5 Likes
Tøft, denne traff meg veldig godt
Snømannen Kalle fikk ikke plass i går kveld, så tenkte han måtte få en ny sjanse på egen hånd nå i siste liten
Ser her for flere bilder av Snømannen Kalle
2 Likes
Jeg får ikke linken din til å virke
Eh… Jeg har et lite problem: Jeg er tom for “Heder og Ære” klossene. Nye er bestilt, men enten må dete vente, eller så trekker vi 2 premier som får alt det andre.
Er det greit?
Jeg vet at Heder og Ære-brikken er ettertraktet for mange, så jeg antar at noen ønsker seg den
Den er grei! Da tar vi naturligvis avstemming.
torerik
desember 21, 2022, 12:55pm
Jeg gikk ut i fra denne fristen :S
Nei! Skrev jeg feil? Riktig frist var i første innlegg.
Hvis du poster nå, kan du være med i trekningspremien, men det er dessverre for sent for avstemming.