SoMe konkurranse: Jul eller vinter

Tema: Jul eller Vinter
Størrelse: 8x8 studs i base som minimum, minst 20 klosser brukt, ingen maksimal størrekse! Bruk fantasien og gå bananas!
Fysisk eller digitalt bidrag: vi foretrekker fysiske bidrag, men dersom du bygger digitalt, må du oppgi dette ved levering
Frist: 20. Desember kl. 10:00

Premie: Heder og Ære

Og den klassiske polybaghaugen:

Og som ekstra premie:
Reinsdyr!

Får vi inn minst 7 bidrag fra forskjellige medlemmer, blir det også trekningspremie!

Trekningenspremien er polybags og reinsdyr!

8 Likes


Her kommer årets julekrybbe! Har sjølvsagt fjerna alle våpen for å bevare julefreden

5 Likes

Kan man delta med mer enn ett bidrag?

Ja! :slightly_smiling_face:

Alle kan bli med med opp til 4 bidrag, og jeg håper mange vil bli med!

2 Likes

Her kommer mitt første bidrag. Fikk utfordring fra dattra mi om å bygge julenissens slede og ho mente “fiskestenger” ( 88704 Equipment Whip) måtte være en god del til meier så da ble det det.

Santas sleigh by Sigmund Haugland, on Flickr

7 Likes

Her kommer mitt andre bidrag. Lego julekrybbe har blitt en tradisjon og dette er 6. versjon.

Nativity scene 22 by Sigmund Haugland, on Flickr

5 Likes

AT-RD - All Terrain ReinDeer

(Legger ut etter oppfordring, ikke et seriøst bidrag, faller utenfor de fleste konkurranseregler :stuck_out_tongue_winking_eye: )

3 Likes

Etter fare for ikke å rekke å ta bilder, setter jeg fristen til 20. Desember kl 10:00.

2 Likes


Santa Vader kretser rundt Hoth.
(«Seriøst» bidrag nå. Med «lekefunkjson», se video under.)
YouTube - Santa Vader orbiting Hoth

3 Likes

Nå er det ikke blåtime i Blåfjell, men Star Wars-time på Hoth!:stuck_out_tongue::smile:


4 Likes

Hvem er denne karen uten sekk men lue på? Han ligner litt på nissen i grunn. Det er ikke Jon Blund, kanskje det er nissen…

(beklager dårlig omskriving av Hvem er denne karen med sekk og lue på fra Jul i skomakergata)

Beklager tidenes dårligste igloo :slight_smile:


For flere bilder, se her :slight_smile:

4 Likes

Drivin’ home for christmas~


Flickr lenke for full oppløsning

Håper alle dere som må kjøre heim til jul har en trygg reise.

5 Likes

Tøft, denne traff meg veldig godt :slight_smile:

Snømannen Kalle fikk ikke plass i går kveld, så tenkte han måtte få en ny sjanse på egen hånd nå i siste liten :slight_smile:

Ser her for flere bilder av Snømannen Kalle :slight_smile:

2 Likes

Jeg får ikke linken din til å virke :frowning:

Eh… Jeg har et lite problem: Jeg er tom for “Heder og Ære” klossene. Nye er bestilt, men enten må dete vente, eller så trekker vi 2 premier som får alt det andre.

Er det greit?

Jeg vet at Heder og Ære-brikken er ettertraktet for mange, så jeg antar at noen ønsker seg den :slight_smile:

Den er grei! Da tar vi naturligvis avstemming.

Jeg gikk ut i fra denne fristen :S

Nei! Skrev jeg feil? Riktig frist var i første innlegg.

Hvis du poster nå, kan du være med i trekningspremien, men det er dessverre for sent for avstemming.