Skærbæk is bæk

Jeg har meldt meg på, men jeg kan ikke huske å ha registert noe brukernavn og passord. Registrerte man brukernavn/passord ved registrering?

Ikke for forumet, må bare sende registrering på ny bruker.

Ikke glem moc registrering før 1.august.

Skal dere ha noe felles blandt de norske så må dere snakke sammen så dere leverer riktig registrering.
Dersom dere ønsker å ha det i felleslayouten med alle utstillere så må dere klikke på “Check this box if your MOC is a part of a large CITY layout”

Hvis noen i Brikkelauget ønsker å ha en felleslayout som inkluderer bruk av laugets skinner, baseplater etc, så må dere innen gruppen organisere plass i egne biler til dette og henting/levering i Oslo :slight_smile:

Da har jeg meldt på mine mocs. Jeg er meldt på hytte og middag (takk CowboyGibson) og jeg har meldt meg på legosjappa og omvisning på Lego House, men det jeg ikke har helt oversikt over er når og hvordan Brikkelaugets medlemmer pleier å reise nedover/hjemover. Etter hva jeg forstår så er FanWeekend fra 25-27 september, men ansattsjappa og omvisning er på mandag 28. september, ferdig tidlig på ettermiddagen slik at det er mulig å reise hjemover mandag ettermiddag.

Og jeg kommer til å kjøre egen bil nedover, da jeg forhåpentligvis skal ha med meg en del.
Hva anbefaler dere da, dere som har vært nedover før? Hadde jo vært hyggelig å ta samme reiserute som andre dersom det passer.

Ferge nedover på torsdagen og hjem mandag ettermiddag? Eller?

Stemmer =)
Vi kjører til og fra med Larvik-ferga og bestiller utti august når tilbudene kommer.
Noen av oss tar morgenfergen torsdag kl 8 og andre 17:30 ferga.
De andre som er igjen da tar ferga fredag morgen eller kveld.

Hjem er vi samlet på 22-tia fergene.

Juhu moc påmeldt
Fant ikke responsmailen om at jeg var med, men en mail til arrangør fikset.
Det kom ikke norsk flagg på moc kortet… Kommer den da på i etterkant?

Da har jeg bestilt ferge nedover. Torsdag 24. sept. 17:30.

Vurderer sterkt om jeg skal avlyse min Skærbæk tur da jeg
ikke har fått tilbud om å sitte på med noen tur/retur.
Har en mindre moc en i fjor med meg og jeg
tror at den får plass i en ryggsekk med klær i.

:frowning:

Har fått vite at det er plass i bilen til Herman så jeg kommer til Skærbæk som planlagt hvis ikke
noe annet skjærer seg her.
:slight_smile:

Når bør man kjøre fra Oslo for å rekke ferga?

Offisielt så skal man være der senest 1 time før avgang. Uoffisielt så tar de inn siste biler rett før båten drar avgårde.
Tar dere kl.17-båten så må man regne ekstra tid pga rush mellom Oslo og Drammen, umulig å si hvor ille det kan være men å reise ca 13:30 bør trolig holde (man kommer litt tidligere, men unngår rushet som kunne gitt en stor forsinkelse).

Ser at en kan kjøpe billett til kr 298,- hvis en er Medlem av Color Club til kr 160 i året.
Jeg skal sitte på med Herman som skal leie bil denne gangen og det jeg lurer på
om jeg kan melde meg inn i color club for deretter bestille tur/retur larvik-hirthals
eller må Herman gjør det det er jo han som skal leie bil her.
Jeg har bestilt billett for mine foreldre i fjor høst på strømstad - sandefjord uten
problem hvis jeg skal bestille billett så trenger jeg også bilnummer på den bilen
Herman skal leie.
colorline.no/batreise/color_ … fra_larvik

Det er bare å bestille, så lenge du er tilstede under overfarten.

Nei, ikke bestill, jeg har allerede bestilt.
(Jeg trengte ikke bilnummeret, jeg vet hvordan man gjør når man bestiller bilplass på ferge uten å kjenne bilnummeret.)

Inviterer til dugnad…
Må levere stor oppgave 1 okt… :smiley: godt jeg kan ta med pc…urk

Vi tar det til vurdering :slight_smile:

Jeg skal ha med dreieskive og lokstall til Skærbæk og har plass til et par lokomotiv parkert utenfor lokstallen. Noen som har noen mocs som de vil ha plassert der? Tenkte det var morsommere med mocs enn originale lego-modeller.

Hei alle
Oscar og jeg må melde avbud
Det betyr at det er 2 stk middagsbestillinger samt hytteplass til 2 ledig
Vi har sagt fra til steering committee, men det burdevære mulig å krangle seg inn på p shop, brick box og evt moc om du er snar
Baard
PS jeg har tog til utlåns, Henrik

Jeg vet at det er to veldig hyggelige portugisere som trenger hytteplass. Jeg deler gjerne med dem, hvis det er et alternativ.