Skærbæk is bæk

Jeg er med og vil gjerne ha plass i ei hytte.

Om du ikke har hytte kan du stadig tilmelde dig eventen til næste år - MEN hvis du ikke bestiller middag lørdag aften nu, kan du risikere, at du ikke kan deltage…

Da får jeg be om at noen hekter meg på Brikkelaugets middagspåmelding, og hvis det er plass til meg og Skybert i en hytte, så er det også hyggelig. Skybert skal ikke være med på middagen. (Tror jeg.)

Hyttebestilling åpner i dag slik jeg forstår. Hvordan foregår reservasjon/påmelding?

Jeg er veldig gira på å melde meg på så raskt som mulig slik at jeg ikke misser dette eventet slik jeg har gjort de tre foregående årene (grunnet andre hendelser).

Jeg har ikke noe i mot å dele et soverom med en annen i Skærbæk.
Delte sove rom med Herman i år og det gikk bra.
:wink:

Minner om at det er kun hyttebestilling som er åpnet.
Påmelding til selve eventet åpner i april.

Det beste er hvis alle kan booke middagen sin selv via fritidssenteret, og så bør vi kanskje kjøre intern påmelding for se hvor mange hytter vi skal booke?

Når dere nå bestiller lørdagsmiddagen så er det fint om dere kan melde på eventuell annen mat dere ønsker å spise fra Skærbæk.
Det er mulig å lage mat på hytter og det vil bli felles, men da har dere alternativene.

Det vil også bli lettere for hytteansvarlig å ikke være ansvarlig for maten dere ønsker borte på senteret i løpet av helgen :slight_smile:

Pris- og bestillingsinfo:
[attachment=0]mat.jpg[/attachment]

Har booket lørdagsmiddagen nå.

Jeg aner ikke på nåværende tidspunkt om jeg kan dra til Skærbæk neste år, men hvis det viser seg at jeg kan så vil jeg gjerne ha plass i en hytte. Så får det heller bli litt penger kastet bort om det viser seg at jeg ikke kan dra.

Siden ingen så langt har laget noen liste:
L@go
Luza
HenrikLego
Eiker86 (hytte bestilt)
TogFreak
LegoKalle
MereteN
Morty (hytte bestilt)
Tosca
Baard
Oscar?
CowboyGibson
Bjørn Einar
Quarryman?
Cecilie???
Herman
Skybert

Så vidt jeg kan se ca 17 påmeldte, og to hytter.
Hvem bestiller den tredje, og hvem blir hyttesjef?
(Jeg kan godt gjøre begge deler, hvis noen bekrefter at jeg ikke har misforstått.

17 påmelte blir vel litt trangt på 2 hytter trenger nok 3 hytter tror jeg… :open_mouth:

tentativ liste fra Hermans innlegg med mer info jeg kjenner til

L@go
Luza
HenrikLego
Eiker86 (hytte bestilt)
TogFreak
LegoKalle
MereteN
Morty (hytte bestilt)
Tosca
Baard
Oscar?
CowboyGibson (hytte bestilt)
Bjørn Einar
Quarryman?
Cecilie?
Herman
Skybert
Terjesc

Jeg tror flere skal - greit å skrive seg på lista - dessuten oppgi om man planlegger å bo på andre steder - hvis ingen f.eks. skal bo med andre LUG eller i telt så trenger vi ei ny hytte fra og med neste person

Tenkte å karre meg nedover jeg også ja.

Jeg kommer til å leie bil denne gangen, så jeg innbiller meg at det er enklere at jeg tar inn på hotell i f.eks Ribe enn å leie hytte for en ekstra person.

meldt på middag

Det har vært litt forvirring rundt det med bestilling og hvordan (dreier seg om at det nå senere har kommet opp informasjon at all lørdag kveld middag skulle skje fra den som bestilte hyttte, med unntak av de som ikke skal bo i hytte). Jeg er i kontakt med ansvarlig for booking i Skærbæk og har/ snakker med alle hyttebestillere/sjefer for å se at ingen faller “mellom stoler”. Vi jobber med fordelingen av plasser osv og mer info kommer :slight_smile:

Jeg er i gang med å få oversikt og setter opp en oversikt over hvem som skal bo på en av hyttene booket av en av oss som har bestilt hytte. Hvem som bor på hvilken hytte er/blir informert om direkte til de det gjelder av hyttebestillerne og/eller undertegnede ut i fra de avtaler som er gjort. Sånn ser lista ut med deltakere fra oss (obs, de som ikke skal bo på en av hyttene som ikke er booket av oss er ikke på denne lista): (er det noe som ikke stemmer, så ta kontakt med meg direkte):

L@go
Luza
HenrikLego
Eiker86
TogFreak
LegoKalle
MereteN
Morty
Tosca
Baard
Oscar
CowboyGibson
Bjørn Einar
Quarryman
Cecilie
Ace
Terjesc
Eikari
Legoduden

Ønsker kun innspill om det er noe som ikke stemmer :slight_smile:
Morten

Den offisielle påmeldingen til Fanweekend i Skærbæk har nå startet opp. Påmelding skjer, som tidligere, via fanweekend.dk

Tosca

Relevant informasjon for de som skal til Skærbæk:

fanweekend.dk/forums/index.p … t-program/