Skærbæk, 28.-30. september 2007

Jan Beyer wrote:
Dear all, please find attached the link to the page with information and the sign up form for the 3rd LEGO Fan Weekend event I am organizing with some members of the Danish LEGO Fan Club Byggepladen.dk. Please put the information out on your forums. I hope there will be a lot of AFOLs from different places all over Europe so I am sure we will have lots of fun. http://www.byggepladen.dk/skaerbaek/defaultuk.asp Thanks in advance. Kind regards, med venlig hilsen, mit freundlichen Grüssen Jan Beyer

Kanskje vi skulle prøve å få til en ordentlig omvisning på LEGO denne gangen? Da bør vi vel ta kontakt nå i god tid, Thomas?

Hei!
Du mener omvisning i modellbygger-verkstedet og/eller firma-museet?
Eller i rotekassene?
Eller i haugene med kasserte modeller bakom gjerdet?
Hilsen
Mich.a

Det var det jeg tenkte, ja! Men jeg gidder ikke betale en hel lunken haug med penger for det. Bruker nok penger på LEGO som det er. Wink

BØNNA wrote:
Det var det jeg tenkte, ja! Men jeg gidder ikke betale en hel lunken haug med penger for det. Bruker nok penger på LEGO som det er. Wink
Var dette kona som fikk tak i tastaturet? Wink

Eh, ja, selvfølgelig…! Wink

Så… det begynner å nærme seg, også ble jeg spurt av Jan om vi kommer til å ses i år også. Noen her som kunne tenkt seg å dra dit?
For min del så har jeg ikke mye å bidra med, med mindre jeg klarer å gjøre ferdig teateret (noe som ikke er helt umulig. Så det kan hende jeg velger å være med Smile

Jan Beyer wrote:
Dear all, I would like to ask you to put out a reminder on your forums for Byggepladens/my event in Denmark and please let them know that they should register as soon as possible so we are able to do a perfect planning of the event. Please let your members know about the event (you can find all information in English, German and Danish here: http://www.byggepladen.dk/skaerbaek/defaultuk.asp). I would like to welcome AFOLs from as many different European countries as possible. Thank you so much in advance. Kind regards, med venlig hilsen, mit freundlichen Grüssen Jan Beyer
C'mon! Det finnes en mulighet for at Bønna og jeg drar... noen andre som muligens blir med? Smile

Jeg kunne gjerne tenke meg å bli med, men det blir da under forutsettning av at jeg får med meg modellene mine.

Jeg kunne også tenkt meg å bli med (har hatt det i bakhodet lenge), så muligheten for at jeg drar er veldig reel, hvis andre skal dra.
Be warned; MOCs har jeg ekstremt lite av, annet en det jeg viste fram av hva jeg hadde fått ut av train-kit’et på siste møte.
Om vi skal dra, skal vi dra sammen, og hvordan? Kunne selv tenkt meg ta ferga over til Fredrikshavn (Stena Line) sammen med noen andre. Å kjøre hele veien ned alene høres fryktelig kjedelig ut, til tross for destinasjonen.

Jeg drar i hvert fall ikke, hvis jeg forlater Bartebyen den helgen blir det nok for å reise til Bergen, der det skjer to ting den helgen som er verdt å besøke, Raptus og RegnCon.

En liten oppdatering fra min side (og dette er ikke for å få opp mitt totale antall posts til 100!).
Bilreperasjoner, studier og tilhørende deadlines (term papers, i massevis), setter en skikkelig stopper for meg når det gjelder Skærbek, så jeg har ikke mulighet for å dra. Har hverken tid eller penger til det, har jeg innsett.

Hei!
Det ønsker æ å vite.
Hilsen
Mich.a