Selvplukk/løse legodeler og legobøtter

Angående slike selvplukkdisker. Nå har ikke jeg vært å sett på noen av disse sjappene som har slike, men hvor store omtrent er posene og er det mye techniclego i disse diskene?
I samme slengen vil jeg spørre om noen vet hvor man kan få kjøpt slike legobøtter som er stappfulle av deler innenfor en sjanger, tenker da spesielt på techniclego?

GloFF wrote:
Angående slike selvplukkdisker. Nå har ikke jeg vært å sett på noen av disse sjappene som har slike, men hvor store omtrent er posene og er det mye techniclego i disse diskene? regner med du mener de som finnes i diverse leketøysbutikker rundt om i landet. det er to størrelser på posene, og uten å ha noen for hånden vil jeg gjette at den minste er omtrent 10x15 cm, og den andre ikke mye større. stativet inneholder omtrent 20 forskjellige brikker, så utvalget er ikke akkurat noe å rope hurra for. jeg har aldri sett technic-relaterte brikker i dem; tror ikke dette er helt i målgruppa. vi har forresten en tråd gående med priser for pib.
GloFF skrev:
I samme slengen vil jeg spørre om noen vet hvor man kan få kjøpt slike legobøtter som er stappfulle av deler innenfor en sjanger, tenker da spesielt på techniclego? tenker du på slike? de selges i lekebutikker og ellers hvor lego selges, men langt i fra alle velger å ta dem inn. bøtter med utvalg fra en sjanger ut over disse (som kun inneholder standard-klosser) kjenner jeg ikke til..[/url]