S@H- norway soon

“Gammelt” nytt.

“Gammelt” nytt. Wink

qallikevel greit for de som ikke gidder å lese den posten

Nei, det er ikke greit. Når det lages flere tråder på forumet om det samme blir det veldig ustrukturert og vanskeligere å finne fram. Det er også av samme grunn veldig dumt å lage overskrifter som “Gjett hva”; det sier ingenting om hva tråden handler om.

Embarassed endret

Bra! Det er likevel ikke noe poeng med denne tråden, da vi har en tråd for S@H. All S@H-diskusjon bør foregå der: Da slipper man å lese det samme flere ganger, og om man en gang i framtiden skulle trenge å finne igjen noe, vet man hvor man skal lete.
Du er ny her, så det er ikke meningen å rakke ned på deg eller “være slem”, det er kun ment som gode råd Smile

Hyggelig å se at Lego Prioriterer Norge på linje med tidligere østblokkland, Til tross for at Norge var det første landet i verden som solgte lego utenom Danmark og at vi har størst forbruk av Lego pr. innbygger i verden.
Og dette er takken man får.
Ja ja ikke annet en å rope hurra at det endelig nå kommer da hvertfall.

Det var jo fint! Hvor lenge må man vente…?

Inntil det kommer.

Rykter fra pålitelige kilder sier september. Men det er altså rykter.

hørte det samme

Freddie wrote:
Rykter fra pålitelige kilder sier september. Men det er altså rykter.
I begynnelsen av februar sa pålitelige kilder: "i løpet av 1. kvartal, kanskje allerede denne måneden"... Men september høres mer troverdig ut Laughing

Jeg emailet Lego company og de sa at de snart ville få til å få S&H i Norge!DET er en pålitelig kilde!
Dette fikk jeg vite for et halvt år siden Embarassed …Men har ikke funnet brikkelauget før lego world!
Laughing

Det vil nok fremdeles være billigere å kjøpe direkte fra usa via ebay, bricklink etc. Hvertfall når det gjelder store sett. Ser for meg at UCS millenium falcon vil ligge på minst 5000kr for Norge, men den kan jo kjøpes for 500$ fra usa, altså 2500kr, legg til 500 i frakt og 25% mva så sparer du fremdeles over 1000 kr.

Dette fikk jeg til svar når jeg sendte mail til Lego ang. shop@home i Norge.
Hei Odd
Takk for at du kontaktet LEGO Direct.
Dessverre er det ikke mulig for våre norske kunder å bestille varer fra vår Shop at Home webside. Dette er noe vi forsøker å få forandret på, og forhåpentligvis vil det bli mulig i den nærmeste framtid.
En måte du kan unngå dette problemet er hvis du kjenner noen i enten Sverige eller Danmark. Da kan du få varene sendt dit, og dermed vil du også kunne bestille LEGO produkter over internett.
Hvis det er noe mer jeg kan hjelpe deg med, er det bare å ta kontakt.
Med vennlig hilsen
Kim Holton
LEGO Direct
Jeg sendte mail tilbake, og fikk et litt mer konkret svar, men dette er vel kjent for dere som er “proffer” på dette… Very Happy
Hei Odd
Takk for at du kontaktet LEGO Direct.
Vi skulle begynne å sende til Norge i den aller aller nærmeste fremtid. Vi skulle egentlig vært igang nå, men det har blitt noen forsinkelser.
Vi har dessverre ikke fått den eksakte datoen ennå, men vi håper det ikke blir alt for lenge.
Med vennlig hilsen
Jorunn Pearce
LEGO Direct

…og da har Polen endelig kommet på lista! Neste steg må da være Norge, Ungarn og Tsjekkia Smile

…men dette kommer visst til å ta tid Evil or Very Mad

Jan Beyer wrote:
Dear all, unfortunately I need to inform you that LEGO Shop@Home faced some serious problems to enroll in your country and due to this reason and that we are now soon going into High Season which takes a lot of resources we will likely first be able to get your countries access in the first quarter of 2009. I am very sorry about that but I though I get you the information so you know what is going on.

Crying or Very sad

Jaja, de kommer vel når de kommer.

Quarryman wrote:
Crying or Very sad Jaja, de kommer vel når de kommer.
Jeg tror det når jeg ser det. Det kommer vel samtidig som Duke Nukem Forever, tenker jeg.

Nå viste jo Duke Nukem Forever et hint av fremgang for så ikke lenge siden da, kanskje det kommer først? Rolling Eyes