Rolls Royce i Technic som er bare nydelig og også elektrisk

Dette er den peneste Technic modellen som jeg noen gang har sett. En nydelig Rolls Royce fra 1934. Denne MOCen står der respekt av siden han har klart å skjule elektronikken så godt og likevel så enkelt å komme til batteriboksen når man skal bytte batterier og så vakkert og realistisk utseende…
Den er PDF og konstruktøren har copyright men det var en link til hans Facebook så jeg kontaktet ham angående å lage skikkelige tegninger i stedet for en PDF med fotosekvens. Jeg vil jo ikke bryte copyright så jeg spurte pent i en melding.

Se denne linken. rebrickable.com/mocs/martijnnab … coupe-1934

Jeg fikk konstruktøren av dene bilen som venn på facebook fordi jeg tilbød gratis tegninger av bilen hans tegnet i Ldraw. Han ble meget glad for tilbudet om bedre tegninger så jeg skal lage det i stedet for bare en fotosekvens som han nå har. Den eneste betalingen som jeg vil ha er å få legge den opp på Apple iBookstore for gratis nedlastning.
Jeg skrev at jeg ikke ville bryte copyright og han la meg til som venn på facebook for samarbeid. Så denne bilen skal legges opp på Rebrickable av ham i “litt” mer proffesjonell utgave enn den fotosekvensen som han har nå. Så nå bryter jeg ingen copyright og har kontakt med ham. Han er forresten nederlandsk så vi bor i samme land og skriver bare på nederlandsk.