Problemer med prisene på LEGO Shop

Hei

Jeg prøver å kjøpe Ghostbusters-brannstasjonen og Brick Bank, men prisene forandrer seg når jeg velger gå se innholdet i handlekurven. Den legger på flere hundre kroner på de to. Ser at den gjør det med andre sett også. Mens noen sett blir prisen lavere. Regner med det er flere her som forsøker å kjøpe disse settene akkurat nå?

Når jeg legger de to i handlekurven så står det at prisen er 5098,00 NOK. Når jeg velger å se handlekurven så endres prisen til 5363,49 NOK.

Det skal jeg love at det er :wink: Jeg så det med prisene men fullførte selvsagt bestillingen så satser på at de korrigerer det i ettertid. Har ventet lenge på denne dagen!! :slight_smile: Godt nytt år!

Fakturabeløpet la på seg 265,49 kr over det det skulle (5098 kr). Er uansett takknemlig for at jeg fikk ordren gjennom, det er ikke gitt dèt på S@H 1. januar…

Samme her, men regner med LEGO ordner opp som alltid, tar ikke noen sjanser på å ikke bestille disse så fort som mulig.

Happy new fattig januar til meg og alle som er like lett lurt!!

Steinar

Kjører gjennom ordren jeg også. Prøvde å legge til Detective Office og da fikk jeg plutselig 270 VIP-poeng. Er noe som ikke henger på greip her.

Godt nytt LEGO-år, alle sammen :smiley:

Har dere tenkt å gå for bygge sammen flere Brick Bank eller holder dere til en?

Jeg kjøper et par av alle modulhus og dette blir ikke noe unntak, her har jeg spesielt lyst å bygge ut både i bredde og høyde.

Jeg kjøpte ikke de to settene, men fikk samme problem med mine priser. Og de er jo helt aparte, som 547,57. Det er jo helt tydelig en eller annen utregning som ligger inne. Heldigvis for meg, endte jeg faktisk opp med 40,- under oppgitt pris. Men så at de to settene ble veldig mye dyrere, så de får vente :smiley:

Utvide med en 16 x 16 på ene siden og en etasje til? Jeg er veldig usikker på om jeg skal utvide i bredden eller høyden. Tror jeg går for å speile det ene.

Nå er min ordre på S@H rettet opp :slight_smile:

Takk for denne meldingn, hadde nesten glemt av å legge inn bestilling. Men det er gjort nå og den gikk igjennom helt greit uten noe ekstra omkostninger.

Men la merke til en ting, mulig det alltid har vært slik, men jeg fikk kun valgt opp til 100kr maksimum rabatt på VIP poengene? Er det noe nytt eller har det alltid vært slik?
Og hvor mye poeng tilsvarer 100kr? Fikk jo 500 nye poeng på denne handelen…

edit: oh… fant ut av det med VIP-poengene, hadde bare litt over 200 poeng der fra før, og nå er det 18 poeng igjen der…