Pirates I til salgs/byttes

Jeg har noen sett fra Pirates I serien til salgs, eller aller helst bytte. Det dreier seg om
[setimg]6285[/setimg]
[setimg]6271[/setimg]
[setimg]6245[/setimg]
[setimg]6234[/setimg]
Black barracuda har noen mangler - feil kaptein, tråd i heisen, farge på årene i robåten og flagg i toppen av masta. Har ekstra en del minifigs etc til pirates. Jeg er i rydde-/ta grep om egen samling-fasen, og ønsker derfor å avslutte pirates delen av samlinga og heller konsentrere meg om 10xxx-settene og større technic sett. Ikke interessert i SW. Har ikke somlet meg til å kjøpe Detective’s Office eller Ferry Wheel ennå, så om noen sitter på ekstra utgaver av dem og ønsker seg pirates, er det bare å ta kontakt. Brukbar kvalitet på legoen min, men den er fra 90-tallet… Enkelte små mangler på noen sett også - alt slikt gjøres selvfølgelig rede for. Ikke esker, og instruksjoner bare til 6271. Ønsker hovedsaklig å kvitte seg med alt samlet. Rent salg eller kombinasjon bytte/salg er helt ok. Liker å forholde meg til average prices på BL ved bytter, men føl frihet til å by - slik jeg føler frihet til å godta/forkaste bud. :slight_smile:

Gjermund

Edit: Fjernet solgte sett

Hei!

Først og fremst nysgjerrig, men hva håper du å få for samlingen totalt (så slipper jeg sjekke priser på BL :wink:)?

Jammen fant jeg ikke siste minifiguren til skipet også :slight_smile: