PAHAB hos Outland Kristiansand

Hei folkens!

Nå begynner det å bli en stund siden jeg har vært aktiv her inne, men jeg kan betrygge dere med at jeg fortsatt bygger aktivt og har flere ferdigstilte modeller som skal tas bilder av og legges ut.

I mellomtiden kan jeg legge ved noen bilder fra utstillingsvinduet til Outland i Kristiansand, hvor jeg for tiden har PAHAB på utstilling. Etter at modellen hadde stått lagret i plastfolie bak kontordøra i omtrent 2 år, var det etter mange oppfordringer at jeg endelig fikk dratt plasten av og stilt den ut.

Hvis noen her inne besøker Kristiansand, så ta en tur innom Outland i Markens gate 41 :slight_smile:

Haha, ser vel ikke noe særlig mistenkelig å ha den der liggende i bagasjen… :wink:
Imponerende størrelse på MOC må jeg si :smiley:

Utrolig bra MOC. Noen oversikt over hvor mange brikker som gikk med?

Terrax: Jeg minnes forskrekkede blikk da jeg kom kjørende med PAHAB i passasjersetet :smiley:

Speiderkodeks: Det er litt vanskelig å si helt nøyaktig siden jeg brukte omlag to år på å ferdigstille modellen. Etter å ha regnet sammen de fleste bricklink-kjøpene, endte jeg opp på ca. 34 000 brikker og elementer på tilsammen 24 kg.

Det var en meget utrolig byggverk. Skulle vært gøy å sett den live. Men bor i Oslo.

Tusen takk for det! :slight_smile:

Ha ha! dauer - Knallbra! Men… er beina poserbare? :open_mouth:

Kult å se ham/hun(?) i bilsetet. Har førersetet blitt forsøkt? :smiley:

Utrolig imponerende! :slight_smile:

Gammel tråd, men så denne hos Outland i Sørlandssenteret i dag, imponerende!