På kloss & tvers

Hei, mitt navn er Kjetil Espeland og er 44år. Eg er vel det ein på godt norsk kallar LEGO Fan!

For fjerde året på rad, så har eg arrangert På kloss & tvers i påsken. Ideen til å laga På kloss & tvers, fekk eg etter å ha vore på LEGO World i Danmark i 2013. Tanken bak arrangementet, er å laga eit billig og hyggelig familie arrangement.

I år har eg og starta opp med eit ”mini” arrangement Kloss på kloss. Her er det kun byggeaktivitet.

Eg har laga ein liten videosnutt frå LEGO utstillinga i år. Den finn du på youtube, søk på Kjetil Espeland. Eller du kan sjå videoen og lesa meir om arrangementa mine på faecbook.com/klossogtvers

Bare ta kontakt om du lure på noko.

Mvh Kjetil Espeland

Hørte litt om dette her på forumet for noen dager siden. Fryktelig imponerende å arrangere noe slikt. Er du helt alene om det?

Får hjelp under arrangementet, og litt til å flytte LEGOen frå huset mitt og til gymsalen, og tilbake igjen.

Meget solid initiativ!

Oi! Respekt! Litt av en jobb du gjør, håper du får igjen for det :slight_smile:

Har tenkt tanken selv, men for omfattende å flytte på byen min. Lurer på om du kanskje har det meste i esker og klart til frakt, eller har du og alt i en layout hjemme?

Igjen, meget meget imponert! :smiley:

Imponerende hva du har fått til disse årene - keep it up!
:slight_smile: