På Kloss Hold 2024

Dato for på kloss hold 2024 er satt til den 26-28 april 2024

13 Likes

Denne gangen skal jeg være med igjen :grinning: :+1:

6 Likes

Jeg skal også være der igjen :heart_eyes:

1 Like

Vil gjerne melde meg på med min hjemmelagde julelandsby med Portveien 2, Skomakergata og Thomas-tog. Hvor er påmeldingen? Er det forresten lov å selge legodeler ved siden av utstillingen sin?

I fjor var det første frist i slutten av februar så du har nok tid. Kommer nok mer info her.

Påmelding via https://pkh.brikkelauget.no/
ang salg ville jeg sjekket med arrangementsgruppa, enten via websiden eller i infotråden - PKH 2024: Informasjon fra arrangøren / Information from the organizers

1 Like

Heisann! Mitt første innlegg her på Brikkelauget, vært medlem i ett par år men holdt meg ganske anonym. Har bestemt meg for å delta på årets PKH, bor også i Trondheim så det er praktisk.
Jeg har observert de siste årene at ingen har stilt ut de offisielle modulhusene, så planen min er å bidra med de. Jeg har fokusert på de eldre modulhusene. Har bygget fra Cafe Corner til og med Brick Bank nå, også har jeg utvidet de aller fleste med ekstra etasjer eller ekstra bredde. I tillegg tenker jeg å komme med en vei og en strandpromenade i front.

Er det noen andre som også går med tanken å stille ut de offisielle modulhusene, eller stiller de fleste med MOC’s når det kommer til modulhus?

Vi tar gjerne imot de offisielle modulhusene! Fint om du melder både deg og dem på via pkh.brikkelauget.no, så får vi som arrangører all info på samme plass.

Hvis du ønsker å stille dem som en standalone liten by, så melder du det på som et “display av sett”. Hvis du ønsker å ha dem som en del av det felles, store by-og toglayoutet, er det fint om du melder dem på som "Moc"s (selv om de ikke er det) - bare da uten konkurranse og velger at de skal være en del av by-layoutet :slight_smile:

Hei.
Når er siste frist for påmelding av modeller?

Informasjon står på pkh siden her PKH
Usikker på om datoen er endret fra 2023, men er der omkring i hvert fall.

1 Like

Hvilken Hotell i Trondheim vi får bra pris og avtale hva heter Hotellet

Jon Erling

All info fra oss arrangører legges ut her: PKH 2024: Informasjon fra arrangøren / Information from the organizers, og her: pkh.brikkelauget.no.

For hotelldeal spesifikt kan du sjekke info på https://pkh.brikkelauget.no/event/3/accommodation :slight_smile:

1 Like

Takk for svar! Har meldt meg på via PKH linken, og registrert som egen layout.

I utgangspkt er det eget salgsområde.