På kloss hold 10 år - 21.-24. april 2022

Sted: Charlottenlund idrettspark
Tidspunkt: Fra torsdag 21. april 16.00 til søndag 24. april 16.00

På kloss hold blir 10 år, vi utvider med en dag for enda mer AFOL-morro!
Vi har en del tanker og planer, men kom gjerne med forslag på hva vi kan fylle PKH 2022 med :mrgreen:

Kommer du?

Kommer

Kommer :smiley:

Må nok desverre melde pass denne gang og håpe på at situasjonen endrer seg (ikke Corona). Får komme forhåpntlig sterkere tilbake i 2022.

Kommer

Men dette ER jo for 2022?

Litt sjapp der, men tenkte året 2022 men PKH 2023 :smiley:

Kanskje du er litt for langt inn i framtiden, Mrfuture?! :wink: :heart:

OPS!!! Var nok litt for opphengt i PKH neste helg. Ser nå at dette er PKH 2022
Da må man se det an. Men har veldig lyst til å bli med på 10 års jubileumet.

Jeg kommer.

  • Ole Christian

Kommer selvsagt!

Jeg håper inderlig at jeg får knødd meg nedover i april. Det er lenge siden nå:) Er det slik at det blir rigging torsdag og fredag? Eller må alt være ferdig på torsdagen?

Hørte forresten rykter om at det ikke var noen rombaser i år?? Hvilken skandale! Dette må rettes opp i til neste år :mrgreen:

MVH
Kjell-Arne Wilsgård

Ja, du må ta turen så det blir rombase. Ja, åsså er det jo hyggelig å ha DEG her også da! :mrgreen: :smiley:

Planen er å starte rigging torsdag 15.00, slik at vi kan fylle fredagen med presentasjoner, workshop, konkurranser og ikke minst mingling of sosialisering!
Så det blir egentlig så mye riggetid man ønsker på fredag, for ingenting av aktivitetene blir obligatorisk. Om man er med på alt, blir det fortsatt mye riggetid fredag - og strengt tatt trenger ikke riggingen være ferdig før 11.00 på lørdag.

Et foreløpig program for helga kommer om ikke lenge!

harald-

Ja deverre kunne ikke jeg dette året, men håper at man kan få mulight neste år. Ellers så hadde jeg nok stilt med en base

Jeg kommer. Jeg reiser med fly

Hvis vi kommer, så reiser vi med fly og da er selvfølgelig Kamilla med.
Så av naturlige årsaker vil vi ikke ha noe med til utstilling, men vi kan jo bidra med hjelp og støtte til de som trenger det.

Kommer!

Har elefanter snabel? Selvfølgelig er denne lagt i kalender allerede!

Kommer

De svarte har ikke snabler lengre. De ble jo balkong!

Kommer.