Ønskes kjøpt/byttet

Jeg vurderer sterkt å utvide min havbunn-layout med noen sett. Er det noen som har [setimg]79121[/setimg], [setimg]3818[/setimg], [setimg]3831[/setimg] og eller [setimg]3825[/setimg] til salgs eller til bytte med noe annet? De kan gjerne være brukte, men jeg ønsker instruksjoner og pene brikker.

Gjermund

Bildene vises ikke hos meg. Hvis du har settnummer så “set” og “setimg” fine å bruke.

Jeg er sterk tilhenger av å bruke begge taggene hver gang man snakker om sett (som noen kanskje har sett i diverse tråder :wink: ) da jeg selv ikke kjenner igjen alle sammen etter bare nummeret. Og da blir det enklere for alle - én må gjøre jobben med å gjøre posten forståelig, men da sparer alle andre seg jobben med å pusle det sammen…

Så det Gjermund jakter på er altså:
[setimg]79121[/setimg] [set]79121[/set]
[setimg]3818[/setimg] [set]3818[/set]
[setimg]3831[/setimg] [set]3831[/set] og eller
[setimg]3825[/setimg] [set]3825[/set]

Her enig me Jacopyright. Liker å ha bilder til nr hvis mulig.
Ett nr for en kloss eller sett sier ikke så mye.

Ser ut til at årsaken til at to av settene mangler bilder er at filene hos Bricklink er PNG, mens setimg-taggen forventer JPEG. Ellers enig med de foregående talerne at både bilde og navn er fint. :slight_smile:

Point taken! Noe så ettertrykkelig. Og forøvrig: tusen takk for hjelpa Jacobyright! :slight_smile:

No worries. Så nå får vi bare håpe at noen kan hjelpe deg med disse settene, så havbunnen din blir litt mer utfylt! :slight_smile:

Hei Gjermund

Har 79121 i original eske med byggetegninger, og klossene i originalposene. Da jeg har overveiet å slakte settet er forseglingen brudt, da jeg ønsket en oversikt over hvilke brikker som var i esken.

Hva kan du tilby?

kletvoldlego/Mogens

Så lite som mulig :wink:
(Sender deg pm jeg)

Edit: det var en spøk altså! Jeg ønsker ikke å være gnien.