Nytt forum: status.

Får et problem her når jeg bruker “glemt passord” for første innlogging til brikkelauget går det bra men da jeg skriver inn nytt passord på min pc og alt er i orden får jeg melding når jeg prøver å logge meg inn på min mobil at nytt passord er feil selv om jeg bruker riktig passord så jeg får nytt passord etter å trykket på “glemt passord” på min mobil og DA kommer jeg inn.
Men da jeg prøver å logge meg inn på min pc får jeg melding om at nytt passord er feil så jeg må bruke “glemt passord” for andre gang på min pc for å sette nytt passord som ikke blir godtatt på min mobil etterpå.
Nå har gjort dette flere ganger så jeg for bare bruke min pc for å lese innlegg her eller så må jeg bytte passord vær gang jeg bruker mobilen og deretter min pc.


Brukernavnet ditt står med tog_freak _ og ikkje mellomrom, men når du får resett-passord fra forumet så ligger brukernavnet med som del av innlogginga. Derfor kjem du inn kvar gong du resetter passordet. Lurer på om dette er fordi det ikkje er godkjent med vanlig mellomrom i brukernavnet, det er ein del tegn som ikkje er godkjent som del av brukernavnet. Dette veit eg at Matija fekk lage ein fiks for i det gamle, men den fiksen blei ikkje med til det nye, og vil heller ikkje bli gjeninnført.

Er i orden nå logger inn med brukernavn : TOG_FREAK og får logget inn uten problem på
pc / laptop / mobil.