Nye Minifigures i 2010

Tror nok jeg venter til de er til salgs her i landet,hvis de blir lansert her i landet…??.
:unamused:

Håper da det ellers må jeg kjøpe dem når jeg kommer ned til Legoland om ikke lenge =D

LEGO Cust. service gav dette svaret:

Produkten 8683 kommer att säljas i Norge, både i butik och genom SAH. Produkten kommer dock inte ut på marknaden innan Juni så detta kan vara en av anledningarna till att affärerna som du kontaktat inte känner till produkten.

Det är möjligt att ni kommer kunna köpa produkten via SAH några veckor tidigare då vi ofta får in produkterna innan affärerna gör det. Håll därför en utsikt på www.LEGOshop.com.

Så vi får vel bare være litt tålmodige tenker jeg

Finnes nå på Legoshop til 20,- per stk.
http://shop.lego.com/Product/?p=8683

Mon tro om man får en forseglet boks om man bestiller 60 stk…

Har noen sett dem ennå i norske butikker??? Pris

ingen i drammensområdet =( men må da tro dem ligger på ca 20 kroner som dem i s@h har 16 pakker på vei fra danmark/polen =)
håper man er så heldig å få en av hver… hehe

Om du bestiller 16 fra S@H og forventer at du får en av hver er jo det samme som å tippe i lotto…
Derimot om du bestiller 2 esker á 60 stk er vel sjansen større. men fortsatt ikke sikkert. For jeg kan ikke tenke meg at de har lagt ned noe arbeid i å sikre seg at de har en av hver blant de 60 som ligger i hver eske heller. Men nå har vi iallefall verktøy til å finne ut av det når man går i butikken; strekkodene.

Well, Fonix, jeg har i hvert fald fået alle 16 forskellige i en æske med 60 stk. - og jeg mener at det vil der altid være, når man køber en hel æske.

Det er jo godt nytt. Om dette har skjedd flere som har kjøpt en hel eske betyr det at de faktisk holder styr på hvilke minifigs som er i hver pose. Er kansje forklaringa på hvorfor det er strekkode? Men jeg syns det var unødvendig arbeid siden de mente dette skulle være en overraskelse for kjøperen…

Jeg regner jo ikke me å få alle 16 når jeg har bestilt 16 men håpet er jo der =p

Åsså regner ikke LEGO med at folk skal kjøpe hele esker heller da :wink:

Det vi hadde fått beskjed om var at det skulle være alle i én eske. Men… den ene esken jeg kom borti hadde nok ikke det :frowning:

Nei vel, det var jo ikke helt heldig. Foreløpig statistikk viser at man kan regne med minst tre hele serie 1 samlinger per eske. Men, med en pris på 20 kr stykk, er jeg ikke så sikker på at jeg har lyst på en hel eske… Vil jo ha råd til serie 2 også, for å ikke nevne mye av det andre som fremdeles skal komme i år, i tillegg til noen investeringer jeg tenkte gjøre i år.

Er den til salg i noen butikker enda?
(Eller bare S@H?).

Her er bilder fra Serie 2 =)
De blir råere enn Serie 1…

Eurobricks

Må alle virkelig spørre hele tida om de er i salg i butikker? :unamused: Jeg er ganske sikker på at det øyeblikket noen av oss finner dem så blir det annonsert her.

Kan jo tenkes man ikke har tid til å lese hva som er blitt skrevet å bare legger inn en ny reply før man leser at ingen hadde sett dem i butikken på lørdan.
Kommer nok iløpet av noen uker nå =) Får man håpe.

Kan ikke svare for andre, men jeg spurte på nytt, da flere hadde postet om at de hadde kjøpt (t.o.m. en hel boks), så da ble jeg nysgjerrig på om de faktisk hadde kommet. (F.eks. i en online butikk ett eller annet sted).

Daws, I piger og drenge!

Disse sammelfigurene kjem jo i en og samme pose. (Dvs kan hende i en ny pose for serie 2).

Dem som ikkje vil kjøpe flere ad gangen eller vil kjøpe flere av en bestemt sort, kan hjelpes.

Noen har gjort seg umaken å lese inn strekkodene.

De forskjellige figurene har samme pose, men forskjellige strekkoder.

bricks.inof.de/docs/minifig-barcodes/

Man kan faktisk også laste ned et programm og lese inn strekkodene i en mobiltelefon…

Så hvis Dokker ser noen i butikken med lupe og mobiltelefon, så vet Dokker ka som foregår.

Hilsen
Michael

Tjah, Michael, hvis du havde fulgt med i debatten om de nye minifigs, så havde du nok ikke skrevet dit indlæg om stregkoder… :wink:
Prøv at se på de foregående sider.