Nye Minifigures i 2010

Disse 16 minfigurs som kommer i juli/juni blir disse som forundrings pakker? å kommer det 16 nye i august? Noen som vet mer om disse?

Det har ikke kommet noen offisiell info om disse, svjv.

Rykter (dvs. lekkasjer) sier forundringspakker. Samme ryktene nevner en andre bølge med figurer til å bli lansert i August. Ellers ikke noe særlig mer, uvisst om de kommer til Norge.

De kommer til Norge: Var så heldig å få kikke i en forhandlerkatalog i den butikken jeg kjøper all Legoen min. Der sto det at den første skal komme i juni med 16 forskjellige Legofigurer og den andre skal slippes i august med 16 andre Legofigurer. Forstår det sånn at det er forundringspakker, men det skal ikke være så vanskelig og kjenne forskjell på de forskjellige hodeplaggene evt. andre deler da de er pakket i plastposer. Håper dette var til hjelp.

Tusen takk for svar får bare håper de kommer til norge også. Har noen bilder på de 16 siste?

Jeg fikk også se inni retailer katalogen til den lokale leketøysbutikken min, men det var rart nok ikke noe bilde av posene i eskene… Det var bare bilde av to esker en gul og en blå…
Men derimot jeg må si at katalogen ga meg god grunn til å glede meg til sommeren. :slight_smile:

Markus.


(via The Brothers Brick og Brickset)

Her var det helt klart mye pent å glede seg til :smiley:

disse kommer i juni eller juli men de andre 16 noen som sett dem som kommer i august. :slight_smile:

Noen hørt sett noe til de 16 siste ? hva blir ca prisen på disse? Vet at det er toyfair rundt om i verden men ikke sett noen bilder :frowning: Blir nok hull i lommeboken i år også :slight_smile: Keep on Lego

Hvordan ser disse 16 siste ut noen som vet?

Ganske sikker på at bare den første bølgen er offentliggjort enda.

Tja, bilder av den neste bølgen med figurer har begynt å lekke ut, her fra Spieletest.at:

Tusen takk men ikke så lett se alle der. Tips på sider fant på den som står der men kun to bilder :frowning: vet dere også prisen på disse når de kommer? Lykke til på Sjøn for alle. jobbet der siste 7 år jeg. Lang messe med mye folk men gøy er det.

Ahhh. Endelig kan minifigurene få et bedre skialternativ, ser jeg! Så langt har de bltt avspist med [part=2713]hoppski[/part] eller noe som ser mest ut som [part=6120]“styreski” på en snøscooter[/part]. :unamused:

I det hele tatt ser det ut til at LEGO tar’n helt ut med disse figurene. Nesten alle er utstyrt med noe vi ikke har hatt i LEGO før.

Så får vi bare håpe det er ikke er kina-figurer:open_mouth:

-Erik

Gleder meg masse til disse kommer. :slight_smile: vurdere kjøpe en eske men kommer jo ann på prisen. Andre serie ser jo også bra ut men ikke sett noe bra bilde av dem ennå men de man ser er tøffe. Blir mye lego i år men tvilsomt om husmor vil like det :slight_smile:

Noen som funnet noen fler bilder? Kan nesten ikke vente :frowning: blir prisen på disse ca 30 kr? Andre som tenker kjøpe mange kanskje en eske? kanskje bygge noe med sport i disse OL tider. Har det vært noen slike sett før i tiden?

Her kommer et bilde jeg fant av serie 2

Jeg skal ha Cheer-Leaderen! :wink: :laughing:

Noen som sett bilde av disse mer ? å når kommer de til Norge? Hva blir prisen?

£1,99 i England, så tipper 19,50.