Nye innlegg på BrikkeFrue.no

Pga en liten mini ferie, glemte jeg å legge ut fredagens innlegg på sosiale medier :sweat_smile::see_no_evil:
Her er en oversikt over det som skjedde på LEGO CON 2022 :slightly_smiling_face:

Her er oversikt over de settene som kommer ut i juli og de som det er mulig å forhåndsbestille nå :slight_smile:

Dagens innlegg :slight_smile:
Klossfestivalen 2022 – en värld av LEGO-klossar! i Örebro Sverige :slightly_smiling_face:
Fra Ørje på norske grensen er det ca 2 timer og 45 minutter å kjøre til Örebro.

Vil gjerne ha tips på LEGO event i Norge, slik at jeg kan få laget innlegg på de også :slight_smile: Bare å ta kontakt :slight_smile:

Dagens innlegg :slight_smile:

Dagens innlegg :slight_smile: Informasjon om Klossefesten 2022 i Bodø :slight_smile:

Fra KLOSS22 sitt nettsted:
Brikkelauget er KLOSS22 sin samarbeidspartner og står for planlegging og gjennomføring av årets utstillinger. Det vil være forskjellige kategorier og layouts som blir planlagt i ukene fremover. Mye av dette vil foregå på Brikkelauget sin hjemmeside og Discord, men vi vil også holde dere som ikke er medlem i Brikkelauget informert her på vår side. Påmelding av bygg starter 1. juli 2022 og er åpen frem til 1. oktober 2022.
Hvor finner jeg mer om KLOSS22 på Brikkelauget sitt forum og på Discord?

Jeg tipper at det kommer informasjon under kategorien Arrangementer
:slight_smile:
Discord vet jeg ikke, alt for lenge siden jeg logget inn der :see_no_evil:

Innlegget som kom ut i helga, glemte jeg vist å legge her :sweat_smile:

Gratis rød byggbar 2×2 i offisielle LEGO-butikker. Byggeveiledning for 2x2 i innlegget :slight_smile:

I dag kommer et veldig uvanlig innlegg. Dette er et personlig innlegg. Men jeg håper du tar deg tid til å lese det likevel <3

3 Likes

Har vist glemt å legge ut helgas innlegg her :see_no_evil:

Nytt innlegg :smiley:

Oversikt over årets julekalendere, iallefall de 4 som ligger på lego.com nå. Ser at Marvel er lagt inn på Brickset, men ikke på lego.com enda. Så kommer til å oppdatere når Marvel ligger på lego.com :slight_smile:

  1. august åpnet LEGO verdens største offisielle LEGO butikk, i Leicester Square, London, England. Her er bilder og videoer fra åpningdagen :slightly_smiling_face:

10 august 2022 fylte LEGO 90 år, hva har skjedd siden da?
Hva synes du det er det beste med LEGO?

I Sverige starter 3 sesong av LEGO Masters denne helga :smiley:
Noen som vet om det dukker opp en ny sesong av LEGO Masters Norge?

Har du tenkt at du trenger månebasen til din 10497 Galaxy Explorer? Vel her har du den :grinning:

Har du tenkt over hvor stor forskjell det er på prisen på et enkelt sett? Her ser vi på hvor stor er pris forskjellen på 60354 Mars-oppdrag med romskip. Vi ble litt overrasket… :open_mouth:

September 2022: Hvilke sett gir LEGO ut i september?

Nå sitter du nok å lurer veldig på hvilke sett som kommer ut i september 2022? Vel, nå er vente tide over :grinning:

Nå er jeg treg her, glemt å dele innlegget fra før helga :see_no_evil: