Nye innlegg på BrikkeFrue.no

Hei
Normalt pleier jeg å legge ut nye innlegg på BrikkeFrue.no hver mandag og fredag :slight_smile: Unntak kommer innimellom :wink:
Så jeg skal prøve å huske på å legge ut linker i denne tråden for hver gang det kommer nytt innlegg :slight_smile:

Har dere ønsker om innlegg er det bare å komme med de her også :slight_smile:

Dagens innlegg er Den fargerike verden av LEGO

2 Likes

Dagens innlegg er Technic: 8842 Go-Cart “Old vs new”

1 Like

Dagens innlegg :slight_smile: Bygge instruksjoner til 21 LEGO Explorer magasiner » BrikkeFrue.no

Jeg mangler noen av bygge instruksjonene, noen her som har de?

Dagens innlegg :slight_smile: Hvor kan du kjøpe LEGO? Nytt og brukt... » BrikkeFrue.no

Er det noen butikker eller nettbutikker jeg har glemt? Eller noe annet som bør med?

Dagens innlegg :slight_smile: LEGO tensegrity sculpture » BrikkeFrue.no

1 Like

Dagens innlegg :slight_smile: Hvordan LEGO designet DeLorean fra "Back to the Future": En sjelden sniktitt på prosessen » BrikkeFrue.no

1 Like

Dagens innlegg :slight_smile: Alternativ bygg til 21325 Medieval Blacksmith » BrikkeFrue.no

Jeg legger også ut LEGO nyheter, og annet nyttig LEGO relatert, flere ganger daglig på Facebook siden :slight_smile: BrikkeFrue.no

Nytt innlegg idag :slight_smile: 7 nye Harry Potter sett » BrikkeFrue.no

Trenger du litt selskap til bygging i helga? Da er kanskje dagens innlegg nyttig for deg :slight_smile: Godt over 100 timer med LEGO-filmer og serier » BrikkeFrue.no

Dagens innlegg :slight_smile: Alt vi vet så langt om CMF - 71033 The Muppets » BrikkeFrue.no :slight_smile:

Nytt innlegg idag :smiley: Alt om blomster og de nye orkidé og sukkulenter settene som kommer 1. mai » BrikkeFrue.no

I dagens innlegg finner du oversikt over sett som kommer ut i mai :smiley: Mai 2022: Hvilke sett gir LEGO ut i mai? » BrikkeFrue.no

Gårsdagens innlegg var oversikt over Star Wars tilbudene denne uka :slight_smile: Star Wars dagen, May the 4th be with you - Tilbudene 2022 » BrikkeFrue.no

Dagens innlegg :slight_smile: Ninjago: 71774 Lloyds Ultra-gulldrage og 8 andre Ninjago sett » BrikkeFrue.no

Dagens innlegg :slight_smile: Model Team: 5510 Off-Road 4x4 “Old vs new” » BrikkeFrue.no
Har du 10271 Fiat 500 eller 77942 Fiat 500 - Bright Light Blue Version kan du lage en ny versjon av 5510 :smiley:

Hvilke sett gir LEGO ut i juni 2022? Ca 100 sett kommer, her er full oversikt over dem 🙂

Dagens innlegg :slight_smile: Har prøvd å samle all informasjon om Kongsberg Klossen på en side :slight_smile:

Dagens innlegg :slight_smile:

1 Like

Program for Kongsberg Klossen finner du her :slight_smile: