Ny Millenium Falcon

GloFF wrote:
Jeg kom frem til følgende konklusjon angående S@H i norden. Finland har S@H fordi dem har euro som standard myntenhet. Sverige har S@H fordi det er større befolkning og dermed større marked. Danmark har S@H pga opphavet. Norge har ikke S@H fordi ingen av de nevnte faktorer spiller inn her.
Finnland hadde da Shop@home FØR de fikk Euro? Sverige er større ja, med ett større marked. Men hvorfor var norge da det første landet som LEGO solgte i før alle andre, og som takk for tilliten og kunder av LEGO i lengst tid av alle andre land så får vi IKKE shop@home?

Jeg klør meg godt i huet akkurat nå… det er jo nesten så vi i Norge skulle hatt knallrabatter på Lego for lang og tro tjeneste, men neida, hva får vi? Mulighet for å bestille Lego direkte via et annet land :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edring: Ops! Unnskyld.

Det finnes allerede en tråd som heter “Lego S@H”.

For dem som ikke har fått det med seg Smile http://news.lugnet.com/announce/moc/?n=4068

Daws, I drenge!
Dette må da kalles et forstyrrende fremmedlegeme.
Har ingenting på Legorommet å gjøre.
“Og Du sverger å bruke, kun Lego, rene Legoer og den hele sannheten…øhm…Legoheten?”
“Jeg sverger!”*
Hilsen
Michael
*Her må æ krysse fingrene, fordi æ har bygd med sånne kinesiske kopier.

Michael wrote:
*Her må æ krysse fingrene, fordi æ har bygd med sånne kinesiske kopier.
Hva snakker du om nå, egentlig? Mulig jeg gikk glipp av noe, men jeg så ikke noen urenheter på de bildene som ble vist i det innlegget.

Det var vel analogen mot den virkelige verden som ble vist i den linken om MF bygginge. Og jeg antar at det var “fremmedlegemet” som kom inn døra bak og forstyrret i LEGO bygginga Smile

Da er det på tide å begrave settet:
legoshop.rsys1.net/servlet/form … 2G9+1262G1

Hum… det er nå tilgjengelig fra Shop@Home enda. Er bare å prøve å legge det i handlekurven, står fortsatt “Available Now” under “Availability”. Men det betyr vel bare at de har sluttet å produsere det nå og at de selger ut til lagrene er tomme.

Det er jo det som står i teksten.