Ny LEGO-side: LekGodt.no

Det var en flott enkel og funksjonabel side uten for mye dikkedarer. God kvalitet på reviewene også gjør at jeg nok kommer til å kikke innom der i ny og ne :slight_smile:

Spennende tiltak - lykke til!

Nå kan man følge LekGodt.no på Facebook, og på den måten bli oppdatert på de nyeste anmeldelsene og nyhetene

Hm, litt for mye unødvendig flash for min smak. Jeg bruker flash-blocker i browseren, så litt slitsomt å måtte trykke på ørten flash-ikoner for å få se kategoriene med anmeldelser. Det er faktisk ikke nødvendig å bruke flash for å skape en mouse-over effekt, så her bidrar flashen bare til å tynge ned browseren. Nå høres jeg kanskje veldig negativ ut, men jeg er en flash-hater :stuck_out_tongue:

Bortsett fra det ser siden fin ut.

Jeg må si meg litt enig i Flash-saken. Altfor mye Flash for ting som lett kunne gjøres uten det (og som da, som allerede nevnt, skaper mye styr hos oss som er litt mer forsiktige med hvilke Flash-objekter som skal vises).

Hva er Flash? Og forresten - jeg oppdaget feil i den ene omtalen.

(Dette er mitt innlegg nummer 200 :smiley: )

Gratulerer Norge med enda et fint LEGO nettsted på norsk. Har funnet anmeldelser av de nyeste settene fra Ninjago og Farao’s Quest på lekgodt.no. Siden ble oppdatert 12. januar, så den har et helt nyt design. :slight_smile: fra Danmark …