Ny bonus Batman minifig på shop.lego.com

Yo!

Denne karen vil bare ingen ende ta :stuck_out_tongue:

Nå får man dobbel minifig i polybag ved alle ordre over nok 500,-

shop.lego.com/en-NO/Disco-Batma … tman-30607

Typisk at den kom nå siden jeg la inn en ordre på fredag :confused:

Det kan lønne seg å følge med på f eks TheBrickFan, der kommer ofte info om promos en stund i forkant:
http://www.thebrickfan.com/lego-february-2017-store-calendar-promotions-and-events/

Ikke så ofte jeg bestiller fra S@H lenger, men når jeg først skal bestille derfra så venter jeg alltid på en brukbar promo.

Edit: Glemte å si, det er forholdsvis ofte avvik mellom US & Europe promos så hvis det er US kalender så må ting tas med en klype salt.

Må følge med, vøtt! :stuck_out_tongue:
Den nye oversikten over kampanjer på Brickset er veldig nyttig : http://brickset.com/buy (og den bruker din IP for å vise aktuell promo) :smiley:

Bestiller ofte fra S@H men timer det alltid med en eller annen brukbar promo som en slik kul poly eller doble VIPpoeng. Bestilte sent i gårkveld og fikk i morges mail om at pakken var sent, aldri opplevd at det har gått så kjapt før. Får vel ordren før helgen da!

Jeg skjønner jeg må følge bedre med hehe :slight_smile: De selger forøvrig promos i Lego Store. Den røde bussen koster ca 100, så da vet man hva man har gått glipp av.

Jeg glemmer at det finnes en kalender for slikt. Lego sendte min ordre på fredag. Tidlig mandag var den levert hos meg med DHL :slight_smile:

Det er svært sjelden at de selger promos i butikkene. Londonbussen er et unntak som er tilgjengelig kun i London.

De solgte den promoen med julenissen inne i en glassbeholder også. Har sett dette flere ganger før også. Mulig jeg bare har vært heldig og innom akkurat når de skulle kvitte seg med restlageret.

Flere enn meg som ble overrasket over “maks en per husholdning”? Hva gjør vi da i et hus med to voksne AFOLs?

Bestiller fra andre :slight_smile:
Har bestilt en for besteforeldra mine også :stuck_out_tongue:

Det pleier jo å stå maks en per husholdning, men jeg har nå alikevel fått flere av andre promos tidligere (ved separate bestillinger). Har de begynt å håndheve dette nå?

Har også fått flere promos tidligere, men ved salget etter jul var det også maks en pr husholdning på endel ting.
Og der ble ordrene glatt kansellert i sin helhet selv om de inneholdt ting uten restriksjoner, så jeg ble noe gretten siden det var et par omfattende B&P.
Så det er jo bare å prøve. Alternativt kan man jo kontakte kundeservice og spørre dem hvordan 2 AFOLs skal dele på en promodings. Ekteskap kan jo ryke :smiley:

HALLO! Jeg kan jo ikke åpne polyen hvis jeg bare får 1… makan!