NXT programmering

UniqueBuilder wrote:
.... RoboLab ....jeg og partneren min holder delt førsteplass .... med 290 poeng på Aker Verdal.... PS: Unnskyld Laughing
Høres ut som en varian av FLL uten at jeg vet. Dette er meget interesant, kan du skrive noe mer om dette (linker)?
Tekno wrote:
Dette er meget interesant, kan du skrive noe mer om dette (linker)?
Det var noe i sammenheng med skolen i september. Alle niendeklassene skulle til Aker Verdal å holde på med RoboLab, sveise og få omvisning, osv.. Vi fra Sandvollan hadde vært der tidligere, i sjetteklassen (og det var den eneste erfaringen jeg hadde med RoboLab). Vi skulle bygge oss roboter av LEGO og senere programmere de. Det var to bord med 5 oppdrag på hver. Jeg og partneren min greide 4 oppdrag på det første bordet + å ta 3 av de oppdragene med ett program, og 3 på det andre bordet (aka Mars). Som sagt fikk vi 290 poeng, den høyeste poengsummen som noen gang er oppnådd.. Dette ble gjort på 3 dager, med ca. 5 timers arbeid hver dag. Instruktøren vår het Per Håvard.. Bilder: Den lille djevelen vår: Den lille djevelen vår som fullfører en av oppdragene på Mars: Den lille djevelen vår på operasjonsbordet: Bord 1: Flipover'n der vi står på førsteplass..! Wink