Noen som har lyst til å være med på et lego terreng-billøp

Jeg har lenge tenkt på å arrangere et lego technic terreng billøp.
Er det noen som vil hjelpe meg med å:

  1. Finne rette stedet for kjøringen.
  2. Noen regler (så noen ikke kommer med biler uten motor og svinger).
  3. Et bra navn på konkuransen/klubben.
  4. Når det skal være (jeg tenkte en gang til våren så folk kunne bygge ferdig bilene sine)
    Jeg setter stor pris på alle forslag.

Hvis noen er er innreserte i en slik konkuranse så svar.

Håper det blir noe av denne konkuransen/klubben. :wink:

Tenker på å arrangere et lego offroadbilløp til våren. Er det noen som kunne tenke seg det?
fint om noen svarer.

Hei

Det er en fordel å legge til stedsnavn/område du bor i på profilen din. Det er litt vesentlig om det er i Oslo, Bergen, Alta osv du bor/område du tenker dette skal skje. Bare et innspill :wink:

jada:-) skulle bare finne ut om noen er inntreserte i dette, så finne et sted for det.

Hei, jeg er interessert. Tipper Shutinc også er interessert, han har bygget sin egen rock-crawler og jeg snekrer sammen en kjapt :slight_smile:
Vi bor i Tromsø så da holder vi konkurransen her, det er vel greit? :slight_smile:

høres fint ut. :wink: skal vi ta det til våren eller skal vi ta det ved juletider? Inne eller ute (for min del, helst ute).

Vi må prøve å få med flere da :wink:

hvem er “Tipper Shutinc”?

Nå på vinterstid blir det jo mest kjøring ute i snøen. Dersom vi skal ha kjøring innendørs må vi jo lage en løype først…
Vet at RC-klubben her i Tromsø hadde en slik innendørs trail-løype før i tiden, men de har nå flyttet fra de lokalene så vet ikke om de fortsatt har noen slike løyper. Og dessuten ville nok en slik løype være litt vel utfordrende for en LEGO terrengbil pga den svake kraften.

Shutinc er et av flere Brikkelauget medlemmer som også bor her i Tromsø. Han er dyktig innen flere felt. Det siste flotte han har bygd er ett middelalder lansdskap som heter Dalheim. Men har mange andre skjulte talenter også. Deriblant liker han technic, og har som sagt bygd sin egen rock-crawler før det 9398 4x4 crawler settet kom ut. Faktisk ligner den han har laget mye på understellet til 9398.

I og med at jeg er 14år ville det vært fint om vi hadde fått med noen flere, kanskje noen på min alder og? hva med å bruke vinteren til og få med flere så vi kunne komme en hel gjeng med samme innteresse, så møtes vi når snøen har gått:-)

her er min nyeste video: youtube.com/watch?v=QOXJewmnBPY

LEGO i gjørma :laughing: Får vondt i hjertet :laughing: