Ninjago layout Fredrikstad kino

Har de siste månedene jobbet med en Lego Ninjago layout i anledning filmen som har premiere på fredag. Har laget en layout som stilles ut på Fredrikstad kino nå et par uker. Her er noen bilder, mange flere bilder på Flickr-albumet:

Utstillingen består i hovedsak av Ninjago City, Destiny’s Bounty og Temple of Airjitzu. Forøvrig tre helt fantastiske sett! Det er også et par mindre sett stående rundt. Alt er plassert i en layout som er 5x2 baseplater hvor hovedjobben er lagt i fjellet som templet står på. En liten brygge foran Destiny’s Bounty, men ellers lite moc’ing denne gang. Monteret er satt sammen av 3mm plexiglass som er skrudd fast i treklosser i hvert hjørne. Deretter tredd ned på et IKEA-bord. Kan demonteres og tar lite lagringsplass. Ble ganske fornøyd med den løsningen, og vil nok bli brukt ved en del flere slike utstillinger i årene fremover. Lysene er LED-lys. 1x4 plater med lys på undersiden. Fire 1x4 plater pr. remse som kobles sammen i en USB-hub. Var ganske vanskelig å ta gode bilder etter at glasset ble montert. Synes utstillingen ser bedre ut i real life enn på bilder. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder med speilrefleks senere.

Vakkert - og så med lys. Gratulere med et flott prosjekt.

kletvoldlego/Mogens

Meget pent ble det! OG ikke minst stilig med lys.

Synes også at Ninjago-settene du har valgt i utstillingen er helt rå.

Wow :open_mouth:

Dette var utrolig pent! Har veldig stor sans for disse Ninjago-settene selv. Har to stk av tempelet og bygd det til å passe i modulhus-serien. Bygge det oppå en klippe var en veldig god idé. Mulig jeg tar idéen din og bygger sett nr to slik :smiley: Holder for tiden på å bygge opp Ninjago City og må si at det er blant mine absolutt favorittsett til nå. Så mange detaljer. Ofte er det mye repetisjonsbygging med så mange brikker, men det er ikke tilfelle her. Bounty har jeg ikke kjøpt enda, men den står på ønskelista :smiley:

Mulig jeg tar en tur til plankebyen kun for å se på denne utstillingen, fordi den var lekker :stuck_out_tongue:

Lekkert
Har ikke disse settene selv, men har vurdert ninjago city settet, mange muligheter for å lage en slags Chinatown med dette som utgangspunkt…

Wow. Utrolig flott layout.
Denne vil glede mange. :smiley:

Snasent, rett og slett snasen!

Har nå bygget Ninjago City
Stor byggeopplevelse, kule detaljer som ikke synes så godt uten å være helt oppi der (ref bygget har en bakside samt innredning i alle rom som må oppleves!)
Tror ikke det ligger langt unna en China town nå, nei…

Liker!

WOW! Imponerende.
Ikke vanskelig å skjønne at det ligger endel timer bak dette. :slight_smile: