Nedtur...

Hei alle sammen…
Egentlig litt nedtur å finne dette forumet, siden jeg har strevd med hjemmeside, logoer og medlemmer for NorLUG… Razz
Men, endelig et norsk LEGO forum! Smile Takk alle sammen!
Tenker jeg dropper NorLUG nå ja…
Jaja, hvis dere ikke vet om meg fra før (som dere sikkert ikke gjør), så er jeg en TFOL, 14 år snart… Liker spesielt å bygge brannbiler…
Har relativt lite klosser, men det blir mer etter konfirmasjonen Wink
BS folderen min
Skal snart gi den MOC folderen en seriøs oppdatering… Flere biler, bedre bilder…
Leg Godt!

Hei UniqueBuilder, og velkommen til forumet.
Du har laget mange flotte brannbiler.
Satser du kun på minifig size biler? Ikke tenkt på noen litt større med mere detaljer på? (for eksempel Technic eller modelteam…)
Var morsom de billedseriene hvor det var brann som skulle slokkes Smile
Flotte effekter!

Hei og velkommen!
Likte de billedseriene med brannslokking.
Smile

Takk for komplimangene…
Nei jeg har ikke tenkt å lage større brannbiler, pga klossemangel og liten erfaring…
Brannslokningene er lagd på grunnlag av ekte amerikanske brannslokningstaktikker (puh, langt ord) bortsett fra den med pizzarestauranten der jeg har en feil…

Hei UniqueBuilder, og velkommen til forumet. Jeg sendte så vidt et par meldinger med deg på zerostuds for en stund tilbake, men rakk ikke å tipse deg om Brikkelauget før zerostuds ble stengt - men du fant altså veien sjøl Smile
Du har en fin Brickshelf, men jeg synes den lider veldig under at det på mange av bildene er lettere å se detaljene i spikerhullene i veggen bak enn selve LEGO-kreasjonen. Kanskje du finner noen tips i fotograferingstråden Smile
Forresten ser jeg at du glemte å logge inn før du svarte på F0NIX og Thomas sine tråder. Da er det vel bare for meg å sadle opp kjepphesten igjen og sutre litt over at det fortsatt ikke har kommet fram noen god grunn til at det ikke skal være påkrevd å være innlogget før man skriver et innlegg Wink