Når kommer sett 8404 til salgs?

Har kikket rundt i en del butikker her i Tromsø, og det er ingen av dem som har 8404 “City Public Transport” settet. Har også kikket i den siste LEGO-katalogen som er i butikkene, og det settet er ikke nevnt der. Mulig jeg ikke har sett godt nok etter eller ser i en for gammel katalog, men var nå august nyheter i den så…

8404 er et “LEGO Fan Choice” sett, og jeg har også hørt det er en Toys’R’us Exclusive. Jeg tok en titt på LEGOshop.com. :wink: Settet har ett sånt rart gullmerke øverst i høyre hjørne. Koster 999,- der + porto.

8404 og 7848 (lastebil og butikk) kommer i begynnelsen av august til TRU.
Ringte de i går, da hadde de ikke fått settene enda, men de nevnte også at de allerede var utsolgt fra sentrallageret.

De mente at det betydde at settene var på vei til butikken (fra lageret)

Forøvrig hadde de ingen informasjon om 8403 (nye city bolighuset) og 8684 (minifig 2) kom de ikke til å ta inn.

hverken 8403 eller 8404 er nevnt i nye katalogen hverken i danmark, sverige eller norge =(

Noen som vet om dette settet er på plass i butikkene til Toys’R’Us? Så det ikke sist jeg var innom en slik en… medio september riktignok, men jeg fikk tak i 7448.

Bryggekanten

T’R’U på alnabru hadde det for noen uker siden, de hadde hauger av det også.

ja 8404 er ute i hyllene men tydligvis kun på hyllene til TrU =( og det var vel i starten av september jeg så den i TrU på Sandvika Senteret.

For dere nord for sinsen så er det nok det enkleste å bestille fra S@H da blire jo frakt på 60 kr. ellers må dere på bricklink :wink:

Hm, jeg mener å huske å ha sett det på BR (Oslo City) for en stund siden.

Utifra alle de BR butikkene jeg har vært i så ser det ut som BR Norge driver fellesbestilling på lego. Men jeg har ingen aning =p

Det er jo en Toys’R’Us i Tromdheim. Rent praktisk er jo den like langt unna som de andre for oss som bor nord for Saltfjellet, men den er nord for Sinsen :wink:

Bryggekanten