Når er neste double VIP-points på lego.com?

Noen som vet?

Når neste double VIP-point eller annet god deal kommer på lego.com? Er kin på å kjøpe noe greier, men er så typisk at de klinker til med en el annen superdeal rett etter at jeg har shoppa :nerd:

J

Sannsynligvis slutten av mars. :slight_smile:

Mener neste 2 x VIP er i første halvdel av mars.

De har litt ymse til halv pris nå + Batman polybag promo.

Ok takk alle sammen, da prøver jeg å vente til mars :slight_smile:

NÅ! :laughing:
“Offer is valid March 6, 2017 - 11:59pm March 16, 2017 only in a LEGO® Store, via shop.LEGO.com and on orders over the phone.”

Egentlig er ikke double points en veldig god deal. faktisk er det en ganske dårlig deal.

Kjøper du for eksampel 500kr lego med double points, så koster legoene dine egentlig 450kr, Da har du fått 10% rabatt.
kjøper du 500kr lego når man får kule gaver, så koster legoene dine mye mindre. Det er egentlig best å vente å få fine esker eller polybags.
De selges ofte for 150-200kr (discobatman for eksampel), så da blir rabatt på 30 eller 40%.

Jeg anbefaler folk å slutte å kjøpe når det er dobbel poenger (med mindre man får en polybag i tillegg) og å vente til de gode varer kommer!
Jeg er bare en drømmer, men hvis alle slutter å kjøpe hos lego når det er ingen gaver å få, så kanskje vil Lego gi gaver hele året? :stuck_out_tongue:

Jeg kjøper bare eksklusive sett hos lego.com - og bare når det er doble VIP og/eller fine ekstragaver. “Standard sett” får man alltid billigere andre steder…i