Mormor sin legokasse

I går var jeg og rota i mormor sin legokasse. En stor plastikkboks med Lego fra mamma og onkel var små. Men ingen byggeanvisninger, så da var det bare å begynne å prøve å finne ut hvilke sett som var der. Disse settene klarte jeg å identifisere og finne deler til i går:

[set]181[/set]:

[set]760-2[/set]:

[set]348[/set]:

[set]850[/set]:

Forkliften og toget manglet noen essensielle deler, så de fikk jeg ikke satt sammen helt enda, men de to andre er i alle fall satt sammen selv om de mangler noen deler:

Når det gjelder Legoen som er igjen så er dette her noen essensielle deler fra samlingen jeg tror jeg skal lete ut i fra. Blir spennende å se hvilke sett som er igjen:

[partimg]818[/partimg] [part]818[/part] i blå
[partimg]736c02[/partimg] [part]736c02[/part]
[partimg]3193[/partimg] [part]3193[/part] i rød og i blå
[partimg]3324c01[/partimg] [part]3324c01[/part] i rød

Kommer mer info og bilder etter hvert som jeg finner mer og finner frem til de deler som mangler! :slight_smile:

Oh…nostalgi, disse var flotte :smiley: :smiley:
Tror nesten jeg må rote i den gamle legoen min nå, det er for mange gamle godbiter som jeg nesten hadde glemt at jeg hadde, minnene ble vekket til live av tidslinja på Telenor Arena også
Blir det bygging i helgen av gamle sett?
Skal ikke se bort fra det…
baard

Heisan :smiley: her var det flashback til gamle lego deler fra min gamle lego samling. Desverre er nok mange av disse delene ødelagt av lek som liten.
En av modellene jeg bygde opp igjen da jeg våknet opp av min dark ages var gaffel trucken 850.

Jeg er nykommer på forumet.

Oppdatering! Har nå vært ny runde hos mormor og funnet deler til et par sett til! :slight_smile:

[set]146[/set]

[set]691[/set]

Fikk også testet togmotoren som fungerer!!!
Flere deler er bestilt, bilder kommer når det er noe mer å vise! :slight_smile:

Ooh, nostalgi… :smiley: :smiley: :smiley:
Baard