Modulhus "Stud.Io" Studio Corner

Med en kreativ iver, og inspirasjoner hentet fra flere steder, her er min nyeste kreasjon, skapt digitalt i Stud.io, nemlig “Stud.Io”. Bygget er tenkt å være ett gammelt bygg, men huser langt mer moderne bedrifter, som et online video-studio, og en bilforhandler av nyere type.
Studio Corner by Frederik Hedenskog, on Flickr
Bilforhandleren, inspirert av Polestar, med sin online-modell og én bil som kunder kan få inspirere, samt ladeboksen som er et tilvalg om man skulle velge å kjøpe elbil.
Studio Corner by Frederik Hedenskog, on Flickr
Den kompakte søndagsåpne dagligvareforretningen, komplett med fryseskap og meget trange ganger mellom hyllene.
Studio Corner by Frederik Hedenskog, on Flickr
Andre etasje, eller første studio-etasje om man vil. Her er det to rom brukt til produksjon av gaming- eller tilsvarende videoer, samt ett rom med green-screen. Sofaene, når de ikke brukes til hvile eller brainstorming, brukes gjerne når man samarbeider med andre på enkeltvideoer, eller når man har gjester.
Studio Corner by Frederik Hedenskog, on Flickr
Øverste etasje, med ett snacks-rom, et gammel vannklosett, et bord-studio for de online-personlighetene som lager slike videoer, og ett streaming studio.
Studio Corner by Frederik Hedenskog, on Flickr

Nice Freddie :slight_smile:

Skikkelig bra! Digger det huset!!

utrolig bra, kunne tenkt meg å bygge det huset der

Det første jeg tenkte

Flott bygg. Skulle likt å se dette i virkeligheten :slight_smile:

Pent! :smiley: