MOD: 10219 Maersk train

Dette var ett bidrag til Eurobricks Train Tech konkurranse som het “Maersk Madness”.
Jeg er jo en newbie med tog så denne passet meg fint. Vet ikke om jeg kom på ideen før eller etter at jeg såg Eiker86 sitt bilde, men denne går ikke ut på det samme annet enn at snø er en felles ting i våre kreasjoner.
Jeg tenkte iallefall på at hvordan kan tog kjøre rundt her i området som vi ikke har togskinner (som på engelsk kalles “tracks”). Jo de kan jo ha belter ! (som på engelsk kalles “tracks”!) :slight_smile:

Iallefall, dette var jo en veldig kjapp og enkel modifikasjon. Faktisk så fungerer den også. Men trenger en motor til foran på toget for at den skal fungere på snøen da den setter seg kjapt fast med bare motor på de bakerste beltene.

Men så til bildene:

Dere finner andre størrelser på ovenstående bilder her.

Kult!! Meget bra innslag Fonix :slight_smile: Belter…kreativt, noe må man jo finne på så langt nord som du bor, finnes jo ikke skinner nord for Narvik…

Veldig bra - lykke til i konkurransen:D

Grisestilig!

lurte først på hvordan du hadde løst vognhjulene, på flickbildene ser man “meiene” bedre - det er jo essensielt :sunglasses:

lykke til :smiley:

Hei Øyvind!

Fornemmer æ en smule TTT?

Skulle ikkje i dag et samisk flagg i Lego være på sin plass?
Vaiende bak på en Skidoo…med motorisert belte, som vi såg her.

Det første av åtte moduler av kirka nærmer sæ i høyden det stadiet, der æ ma finne ut om ikkje
hvelvinga begynner snart…Inkl. et stykk farget glassvindu, men uten hensyn til mønsteret i forbildet.

Hilsen

Michael

ttt= tromsøisk togtrauma.