MOC: X-Wing Red Leader

Her er en MOC jeg har jobbet med en stund. Jeg har hatt den stående “ferdig” på hyllen lenge, med en rekke små feil som har irritert meg lenge nok til at jeg for et par helger siden tok den ned og rettet på dem. Så nå er jeg mye mer fornøyd med resultatet. Som dere kanskje ser er den tungt basert på Legos egne 9493 X-Wing, men fargene er byttet fra hvitt til grått. Jeg har alltid foretrekkt X-Winger i grått, selv om Lcasfilm sier de egentlig er hvite. De har liksom alltid sett grå ut, og derfor stemmer nostalgien mye bedre for meg når de er grå.

Den har også fått et stativ som er litt “in action”. Jeg syntes den ser mye bedre ut slik når den står til pynt :slight_smile:

Jeg har jobbet en del med de gamle MOCene mine den siste tiden siden jeg skal stille på TrU-arrangementet neste helg her i byen. Så jeg kommer til å legge ut bilder av hvertfall to MOCer til snart. Den ene jobber jeg litt med fortsatt, og den andre står ferdig. Det gjelder bare å ta bilder og få dem i riktig størrelse slik at de vil laste opp :stuck_out_tongue: hehe.

Et bilde til med vingene i formasjon :slight_smile: