MOC - en litt annerledes post. Lego for 2 åringer

Hei

Har brukt mange timer med LEGO sammen med min 2 år gamle sønn Teo. Det er utrolig fascinerende å se ham lære og leke med LEGO. Han har fått en kjempe fingerferdighet og håndterer minifigs med en lek (ta av og på visirene på hjelmene er siste milepæl).

Så jeg tenkte jeg skulle poste noen bilder her - ikke for for moc’enes egen del, men for å belyse hva som faktisk faller i smak hos en 2 åring. Jeg har bygget ganske mange småbiler og andre dingsebumser for ham, men de jeg poster under her er de han har likt veldig godt og som har blitt lekt med gang på gang på gang. Spesielt den siste høye lille bilen med stor grønn oktagonal luke har blitt en favoritt.

Generelt: Det som er spennende er BILER og ting som kan åpnes, putte noe inni, lukke, åpne og se at det fortsatt er der. Rince and repeat x 100.

Først et par bilder av hovedpersonen og lekeplassen hans.

Generelt kan jeg si at av standard set er [setimg]7288[/setimg] [set]7288[/set] hans store favoritt, med [setimg]7066[/setimg] [set]7066[/set] på en god andre plass. [setimg]10213[/setimg] er også veldig stas. Han tester den hardere enn NASA tester sine shuttles.


Bygget for å ha mye bevegelig og for å tåle å ramle i gulvet. Bygget på bunnen av 3179 tror jeg.


Canopy som er lett å åpne og kule fjæringer bak.


Masse som går rundt.


MOC favoritten. Forstå det den som kan :smiley:

Hehe, stilig! Litt kul den bilen med det grønne taket.

Meget bra rekruttering! Fremtidens Brikkelauget medlem er i “støpeformen”…flott jobb, dette går riktig vei :wink:

Råe biler da =) Blir artig å se hvor fort han slår deg i detta :wink:

Har hatt et par dager fri og da ble det en del nye kreasjoner til Teo.

Så har dere noen flere å flire av (de han likte best):

Den siste der er jo helt awesome :smiley:

Helt klart Batmobilen!