Moc: Boba Fett

Selveste Boba Fett (Jeremy Bullock) kommer til Fredrikstad førstkommende helg i anledning Fredrikstad Sci-Fi festival, og da tenkte jeg det hadde vært moro å bygge Boba Fett.
Samme skala som den lille BB-8 modellen jeg lagde i fjor vinter.

Påsken har blitt brukt til å bygge og teste litt forskjellig og forhåpentligvis blir jeg ferdig i løpet av uken!

Nice! Liker Studs Out :smiley:

Awesome! Gleder meg til å se hvordan det ferdige produktet blir.

Har for så vidt ikke hørt om Sci-Fi festivalen… Er den stor? Det hadde jo vært noe å ta turen til et år kanskje :slight_smile:

Flott prosjekt. Dette blir bra:)

Kul MOC (fra en og ja, jeg innrømmer det, en ikke Star Wars fan…)

Det var fett!
(sorry…måtte bare :wink:

Enig med Harald. Dette var Fett. :sunglasses:

Takker, modellen ble ikke helt ferdig, men jeg fikk i alle fall vist frem et utkast.

Her er noen bilder:

Omsider fått jobbet litt mer med modellen. Kinoen ønsket å sende en kopi til Jeremy Bulloch så da følte jeg at det var et par ting som burde fikses på. Nærmer meg nå:

denne er kuul altså, bra jobb

steinar

Sier meg ferdig nå. Her er noen bilder, ligger fullt album på Flickr-siden min:

Ble aldri helt fornøyd med den forrige modellen. I morgen skal jeg i 40 årslag til han som er i kostymet til venstre her:

Da tenkte jeg var en god anledning å freshe opp modellen og gi den i gave. Har den blitt bedre?

Ligger flere bilder på Flickr-kontoen. Bildene her linker rett til albumet :slight_smile:

Råååå bra laget, skjønner ikke att dere får til sånne kunst verk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: