Mitt legorom

Heisann!

Etter å ha kommet til punkt 24 i legosorteringen (http://news.lugnet.com/storage/?n=707), har vi nå endelig flyttet inn hus med stor kjelleretasje! Legorommet begynner å ta form, men det er fremdeles en del som står igjen av effekter på vegger etc. Rommet skal brukes til å LEKE i, og med en sønn på 6 år og en datter på 9 år er det litt begrenset hvor mye som kan flyte utover gulvet uten at det blir tråkket i stykker. På sikt har jeg planer om å bygge en større byinstallasjon midt på gulvet som vil gå i flere plan med jernbane etc.

[attachment=1]IMG_2402-Optimized.JPG[/attachment]
[attachment=0]IMG_2404-Optimized.JPG[/attachment]

Legger også ved noen bilder over hvordan jeg har valgt å sortere legoen. På grunn av nevnte barn har jeg prøvd å ha så lite detaljsortering som mulig, da de også skal ha full tilgang til å benytte all legoen i rommet. Blir det for komplisert vil det fort bli kaos i en sortering de ikke vil klare å følge (vi har en regel, og det er at kassene ALDRI skal tømmes ut over gulvet - man tar frem kassen og roter oppi den til man finner delene man trenger).

[attachment=2]IMG_2406-Optimized.JPG[/attachment]
[attachment=1]IMG_2407-Optimized.JPG[/attachment]
[attachment=0]IMG_2409-Optimized.JPG[/attachment]

Wow, respekt! :slight_smile: MEGET pent! En dag, en dag… hehe…

dette er drømmen…som du sier en dag…en dag

Oooh, drømmer…

Må kjøpe flere lagringsbokser så jeg kan sotere enda bedre.

En dag så satser jeg på at jeg oppnår noe lignende :slight_smile: :sunglasses:

Fikk akutt “misunnelses-anfall” nå kjenner jeg… :wink:
:blush:

Vakkert Gunnar!
Heldige du og heldige barna dine.

Vi har stort hus, men fars HiFi-rom og utleieleilighet vant over mitt hobbyromønske… men en dag, en dag!! :sunglasses: