Minifigurer serie 16

Kona og jeg åpnet nylig vår eske med minifigurer serie 16.

Fordelingen av figurer var lik thebrickfan.com/lego-collect … tribution/ med unntak av at vi hadde 4 stk. “Archer” men bare 2 stk. “Ice Queen”.

Jeg liker Archer, så det er jo ingen krise slik, men det blir vanskelig å selge et komplett sett, da både kona og jeg ønsker hver vår Ice Queen =)

Er avvik fra normalfordeling normalt? Er det garanti på det? Tips?

Jeg fikk svar fra lego: “Since these are mystery bags we can unfortanely not accommodate requests for specific minifigures as we do not know which minifigure is hiding in the bag either.”

Er det noen her som har en Ice Queen til salgs, som skal til / kan overlevere til noen som vi kan møte den 23.? Send gjerne en melding i så fall. :slight_smile:

Jeg kan sikkert hjelpe til her :slight_smile:

Hva anser du som normalfordeling? Og garanti på hva? Den eneste garantien du får er at du i hver pose får en av akkurat de 16 minifigsa :slight_smile:

Kan være at du har en annen boks enn den som passer til listen. Har lest ett sted at det finnes en US og en Europeisk utgave av boksen.
Fordelingen er forskjellig. Jeg fulgte en liste og ble helt forvirret inntil jeg fant ut av at det var den andre listen som passet.