min første MOC

hei! dette er min første MOC (i allefall som jeg er fornøyd med :slight_smile:

har ikke helt kjønt det med hvordan man legger til bilder så det blir desverre som vedlegg :frowning:

gjerne skriv tips og din mening under :slight_smile:

''De rørene eller ledningene eller hva nå en de kalles, skal være i de blåe hullene på kopiten, og bakerst på motorene

260 deler*

Ser veldig bra ut! Men oppfordrer deg til å lage den i virkelige klosser :slight_smile:

har tenkt og gjøre det og en gang snart,

er det noe du syns jeg kan gjøre bedre/bør endre?

det bli vel en gang det å håper jeg :slight_smile:

har gjort noen små endringer og lagt til noen få deler

er den modellen med bare rødt og gult best, eller er den med rødt gult og litt svart best? hva syns dere

'har blant annet satt på rørene, de kan ikke bøyes i programet så det ser litt rart ut akkurat nå :unamused:

Qlt, en Ninjago podracer :smiley:
Synes det er best med litt svart innimellom.

bare tok farm den svarte malings knappen og trykket litt tilfeldig, kansje jeg skal gjøre det litt mer organisert? :neutral_face:

det var faktisk ikke planlagt å bli en ninjago pod, det var meningen at den skulle være ‘‘bright light orange’’ men det er ikke så mange deler i den fargen, så jeg brukte veldig mye den dinosaur tanna. når jeg hadde lagd mototrene, så de litt drage ut, og med drage hode på kopit og flere ‘‘tenner’’ så ble det da en drage pod, eller ninjago om du vil :slight_smile:

(bruker ca. 90-100 sånne tenner)

noen få nye endringer,