Medlemskap aktivert, nå kan dere melde dere inn!

Et lite spørsmål: Kan man melde seg inn som en famile/et par? Vi er to personer (gift par) som deler felles brukernavn på forumet, det greieste da er vel kanskje bare at en av oss melder seg inn på det brukernavnet?

Svaret er ja. Medlemskapet må knyttes til et spesifikt navn, så fremt dere ikke begge vil være medlem…men da er det 2 medlemskap :slight_smile:

Kjapt spørsmål: Sendes fysiske Brikkelauget-medlemskort ut lenger?

  • Jeg fikk en mail med en elektronisk kopi av medlemskortet mitt (da jeg betalte kontigenten) hvor det stod at “medlemskort sendes ut så fort de blir laget”, men dette var i februar, så jeg bare lurer på om det lages et større antall kort samtidig før de sendes ut eller om jeg burde fått kortet mitt innen nå…?

Terrax Vi meldte vel oss inn i samme periode. Jeg mottok også et digital kopi.
Men har også fått kort. Mener jeg fikk det utlevert på PKH i år.

Jeg har heller ikke fått kort. Meldte meg inn tidlig i år. Og kommer til å fortsette å betale medlemskontigent! Så jeg vil svært gjerne ha et kort…

Til alle som savner et fysisk kort.

Flere kort er produsert og på vei ut.

Men jeg ser det er flere som har flyttet etter at de meldte seg inn.

Derfor er kortene blitt holdt tilbake og purring på adresseendring er lagt ut på forumet.

Dere som bor i nærheten av Teknisk Museum i Oslo kan også komme innom og hente kortet.
Send meg da en PM om du skulle ønske å hente den på utsiden.

Kopi av kortet er også vedlagt i mailen.

Hei,
dersom jeg skriver ut medlemskort mottatt pr e-post og laminerer dette selv - blir det godtatt som gyldig medlemsbevis ved senere anledninger? Har nemlig ikke mottatt noe kort enda (meldte meg inn i mai i år). Understreker at dette ikke har noen bråhast, men jeg kan gjerne spare BL for arbeid/porto ved å mekke mitt eget kort.

Det stemmer =)

Siden jeg ikke har fått noe fysisk medlemskort av dere enda så tok jeg meg den friheten å produsere et selv (har maskin på jobben).

[attachment=0]IMG_2070.JPG[/attachment]

Andre vil også ha! :wink: