Manglende deler til PKH-kontainer

Jeg holder på med PKH-kontaineren min, og mangler disse delene:

Helst i rødt, men andre farger er ok.

Hvis jeg kan få VITE at du har delene og at jeg kan kjøpe og overta de på fredag 26. april (PKHs første dag), så blir jeg kjempeglad. :slight_smile:

Jeg har den delen du har fire av der (ikke plata) i Dark Bluish Gray. Dersom du vil at jeg skal ta de med på PKH så skrik ut :slight_smile:

Skal sjekke når jeg kommer hjem fra jobb, så kanskje du kan få dem i kveld vist du vill :wink:

Jeg kan bidra med de fire Technic-delene i DBG. Plata har jeg to av i DBG, LBG og mørk blå. Evt, hvis du kan bruke dobbelt så mange av de som er halvparten så store (3x3 i stedet for 3x6), kan jeg også hjelpe med mørk rød. Men ikke vanlig rød, dessverre.

Coolt! :slight_smile:

Legokalle hadde delene jeg trengte. Takk! :sunglasses:

Som midlertidig technicmann, uten tilgang til mine vanlige klosser, har det vært en utfordring for meg å få puslet sammen en container jeg i det hele tatt tør i stille ut. Men jeg har da fått sammen noe, men har ikke klart å improvisere alt.
Så derfor lurer jeg enkelt og greit på om noen har 4stk [part]2420[/part] i sort å avse til PKH?

Jeg tror jeg har 4 stykk eller flere i svart kan ta dem med opp til PKH i morgen.
:slight_smile:

Supert!
Bricklinkverdien på disse er vel cirka 2 cent, jeg kan strekke meg litt lenger, ellers så trenger jeg dem kun for containerkonkurransen i helgen.